Reply on: Vladimír #4090:
Plne suhlasim s tvojim prispevkom.Doplnkovy predaj nemoze vodica zdrziavat. Aj ked to budu spochybnovat, ze par sekund na kazdej zastavke urobi vyslednych niekolko minut.Zas na druhej strane je to dobre, linky nemaju taky velky naskok oproti CP.
KVKV
UKOTVENIA:
Dlho som sa domnieval, že najstaršie sú tie "pekné" liatinové akých ešte niekolko v meste zostalo. Prakticky zhodný typ sa vyskytuje v hojnom počte v Prahe, mnohé sa z nich dodnes využívajú. Trochu ma tiež mýli, že zostali aj po zrušených trolejbusových tratiach. To by znamenalo ,že sú novšieho typu (cca 30.roky) alebo ich Prahe dlho využívali z "nevyčerpatelných " zásob. Takže si netrúfam odhadnúť vek roznych typov, snáď len tie novšie. Bolo by dobré ich nafotiť , tiež vychytať zo starých fotografií, zistiť u starších pracovníkov vrchného vedenia.
Na strojárskej na rovnom úseku ku Gorkého sú na domoch akési divné háčiky, domnievam sa , že nie sú od TV.
TROJUHOLNÍK HOLLÉHO
To bola zrejme konštrukčná nedomyslenosť. Mal slúžiť okrem výluk pre odstavovanie vadných súprav. (vtedy častý prípad). To prebiehalo tak, že "zdochnutý" voz vyčkal ďalší, ktorý ho odtlačil na odstavnú kolaj. V tom prípade by s tým asi mal problém. Avšak je pravdou, že v tej dobe bývali v blízkosti odbočení spojky medzi lavou a pravou kolajou.
CD KU 110.VÝROČIU NEMÁM
Kde sa dá zohnať?
Asi by bolo najlepšie ,keby ste mi poslali sporné snímky.
(len niekolko stacionárnych snímkov, s videom by som mal problém na svojom pc)
Trochu nerozumiem popisu, či sa jedná o obdobie pred zahájením prevádzky Moldavskou smerom do centra (pred zahájením R1) alebo pred zahájením dopravy na Alejovej ?
Chce to obrázok.
Pošlite na :
KVKV.IP@zoznam.sk