Reply on: t.p #38457:
...a potom ešte zaviesť zachádzku na stanicu, čím by sme vlastne mohli zrušiť L 3. Paráááda.Re #38458 t.p: ak je to tak, prečo sa potom nesnaží vysvetliť svojim voličom, že je to pre nich dnes lepšie? Ja už ozaj nechápem, čo môžu mať ľudia proti prestupom. Netvrdím, že dnešný stav je ideálny, ale keby obyvatelia MČ mali pripomienky správnym smerom ( napr. naviazanie L 13 mimo špičky na L 3 alebo by trvali na vybudovaný prestupného bodu ), mohli by byť úspešnejší v ich realizácii.
Z hľadiska unifikácie ( pokiaľ by bola cena na rozumnej úrovni, o čom nepochybujem ) by bol potom jasnou voľbou.
Synchronizacia 13 s 9 po pracovnej dobe a cez vikendy je nestastne resnie, lebo v tom case chodi vecsina ludi z a do mesta na co je deviatka nevyuzitelny spoj. V uvedenom case by mala byt 13 synchronizovana s 3 a (alebo) 7 alternativne rano a vecer cez vikendy s 3 a 7
Kari
Chyba sa stala inde, to tvrdím od počiatku. NLV nebolo nijako politicky vylobované, a to je chyba Filipka a celého "politického" vedenia DPMK. Mali sa stanoviť pravidlá, tie sa mali pánom starostom vysvetliť a dať schváliť na MZ a na základe toho sa malo NLV pripraviť a spustiť. Takéto veľké zmeny sa nerobia partizánskym spôsobom a príprava aj zavedenie NLV bola jedna veľká partizánčina a ukážka amatérizmu. Na rokovania so starostami MČ nemali posielať politicky neskúsených (aj keď odborne zdatných) mladíkov, ale to si mali uvariť doma páni politici a až potom môžu nastúpiť odborníci a pracovať.