Re #38443 t.p : to je pekné od nich, že starú L 13 chcú naspäť a zároveň z nového si ponechať L 52. Ak by to každá MČ takto chcela, odkiaľ sa vezmú ďalšie ( neobjednané ) km od mesta?
paráda, takže ľudia v Krásnej radšej 2x za hodinu "do mesta" než 4x za hodinu k trom električkovým linkám, ktoré pokračujú bez zápch ďalej všetkými smermi. To sa môže stať asi naozaj len v tomto Kocúrkove ?
neviem ako by bol v tomto pripade technicky riesitelny vjazd a vyjazd na drazne teleso, v konecno dosledku by to mohlo skomplikovat dopravu na slaneckej
Ak rada starostov vie pretlacit zmeny lv, mala by ma dostatok vplyvu na presmerovanie toku penazi v rozpocte mesta. Okrem toho starostovia su predovsetkym politici, robia to, co chcu obcania. Aby mohli robit to, co je spravne, a ist proti voli vecsiny volicov potrebuju:
a.) presvedcit ze to, co volici chcu nie je vzdy to co skutocne potrebuju
b.) mat k dispozicii spravnu mnozinu faktov. Napr. taku, ze v spicke su na Slaneckej zapchy a priama autobusova linka je v konecnom dosledku pomalsia ako prestup na elektricku
k 5. bodu v poradi ( označenému ako číslo 3 ) by som dodal, že najideálnejšie by bolo vytvoriť spoločnú zastávku pre ED a AD. Aby nemuseli ľudia prechádzať na iné stanovištia, prebehávať cez cestu a podobne. Zároveň by sa tak mohlo zefektívniť vyčkávanie spojov L 13 na dané električkové spoje.
"Termín je koniec septembra, kedy má byť celý dopravný uzol hotový. V utorok previedli zaťažkávaciu skúšku mosta, keď nim prešlo 16 naklaďákov s hmotnosťou 32 ton."
"V prvej fáze bude uvedená do užívania vetva smerujúca od Michaloviec do centra mesta a na Rožňavu vrátane hlavného mostného objektu."
"Motoristi zaregistrujú prvú a definitívnu zmenu po prvej dekáde októbra, kedy sa predpokladá spustenie vozidiel v smere od Michaloviec na hlavný mostný objekt."
"Lievik investor nepripúšťa. Keby bola doprava od Michaloviec v mieste nájazdu na most zvedená do jedného jazdného pruhu, vozidlá smerujúce do centra mesta by na pomerne krátkom úseku museli prechádzať cez dva jazdné pruhy. Práve tam by dochádzalo k spomaleniu a ku kolíznym situáciam. Nepredpokladáme, že by sa mali vytvárať kolóny. Tí motoristi, ktorí prichádzajú od Prešova majú voľný a bezproblémový prejazd týmto úsekom. Je to dobré riešenie a iné alternatívy nie sú na mieste."
"V polovici októbra by popod železničný most v jednom jazdnom pruhu, ktorý rozšíril komunikáciu, mali začať premávať prvé vozidlá."
Hej na to som starostu Krasnej upozornil:
nesuhlasim aj z nasledovnych dovodov:
1.) zhorsuje to dostupnost v krasnej z intervalu ranna spicka/ sedlo/ poobednajsia spicka/ noc - vikend 15/15/15/20 na 15/30/15/30
2.) pocas rannej a poobednajsej spicky sa na slaneckej tvoria zapchy, ktore sposobuju meskanie a predlzuju cestovanie. ...
1.) Oprava elektrickovej trate a nasledne skratenie cestovneho casu elektriciek v useku VSS Krizovatka - Vazecka
2.) Zavedenie preferencie pre elektricky na semaforom riadenych krizovatkach
3.) Rekonstrukcia autobusovej zastavky vazecka, ktora by umoznila rychlejsi prestup.
4.) Zrusenie linky 52 a posilnenie linky 13 v intervale minimalne: 7,5/12/10/15 kde v noci by bola synchronizovana s linkami 3 a 7
5.) predlzenie linky N2 do krasnej celonocne
Z dlhodobeho hladiska je toto riesenie pre Krasnu lepsie ako navrat pred 1.8.2008.
Nenapíšem, lebo neviem. Všetko sú to len moje primitívne úvahy. Ale na druhej strane, veľa dobrých nápadov vzišlo z primitívnej myšlienky. ?
Re #38425 Dimi: A je čo oslavovať? Dnes podľa mňa nie. Súčasnú situáciu v MHD by asi najlepšie vystihla vyčačkaná 6270 na trase historickej L70 s Filipkom za volantom. ?
OT1: Včera sa mi veľmi páčil jeden z titulkov v Korzári. "Bábkové divadlo poteší deti Filipkom a ježibabou." ?
OT2: Naša obľúbená hovorkyňa pani Geročová už na magistráte nepracuje. ?
zaviesť staré a nechať práve to, čo najviac konkuruje ED. Logika za všetky drobné. ?
Re #38427 Nodes : ak vôbec raz za hodinu. Na " okrajové " linky L 20, L 25 a podobne by mali zaviesť lákavý 2-hodinový interval, aby až potom dotyční starostovia zistili, aké super bolo predchádzajúce linkové vedenie.
t.p
nesuhlasim aj z nasledovnych dovodov:
1.) zhorsuje to dostupnost v krasnej z intervalu ranna spicka/ sedlo/ poobednajsia spicka/ noc - vikend 15/15/15/20 na 15/30/15/30
2.) pocas rannej a poobednajsej spicky sa na slaneckej tvoria zapchy, ktore sposobuju meskanie a predlzuju cestovanie. ...
1.) Oprava elektrickovej trate a nasledne skratenie cestovneho casu elektriciek v useku VSS Krizovatka - Vazecka
2.) Zavedenie preferencie pre elektricky na semaforom riadenych krizovatkach
3.) Rekonstrukcia autobusovej zastavky vazecka, ktora by umoznila rychlejsi prestup.
4.) Zrusenie linky 52 a posilnenie linky 13 v intervale minimalne: 7,5/12/10/15 kde v noci by bola synchronizovana s linkami 3 a 7
5.) predlzenie linky N2 do krasnej celonocne
Z dlhodobeho hladiska je toto riesenie pre Krasnu lepsie ako navrat pred 1.8.2008.