Reply on: t.p #38457:
...a potom ešte zaviesť zachádzku na stanicu, čím by sme vlastne mohli zrušiť L 3. Paráááda.Re #38458 t.p: ak je to tak, prečo sa potom nesnaží vysvetliť svojim voličom, že je to pre nich dnes lepšie? Ja už ozaj nechápem, čo môžu mať ľudia proti prestupom. Netvrdím, že dnešný stav je ideálny, ale keby obyvatelia MČ mali pripomienky správnym smerom ( napr. naviazanie L 13 mimo špičky na L 3 alebo by trvali na vybudovaný prestupného bodu ), mohli by byť úspešnejší v ich realizácii.
Z hľadiska unifikácie ( pokiaľ by bola cena na rozumnej úrovni, o čom nepochybujem ) by bol potom jasnou voľbou.
Synchronizacia 13 s 9 po pracovnej dobe a cez vikendy je nestastne resnie, lebo v tom case chodi vecsina ludi z a do mesta na co je deviatka nevyuzitelny spoj. V uvedenom case by mala byt 13 synchronizovana s 3 a (alebo) 7 alternativne rano a vecer cez vikendy s 3 a 7
Sarko
Ale inak prvy trolejbus vysiel do ulic mesta na skusobnu prevadzku uz 2.9.1993, vozovna este nebola zatrolejovana, tak sa na posun pouzival traktor ?
Zial, sucasna doba trolejbusom v Kosiciach velmi nepraje... Vobec sa neinvestuje do novych trati, ani do trolejbusov a tie prve su akurat na hranici zivotnosti, ktora je prave 15 rokov. Ide o 50% vozidloveho parku, ktory by sa mal v blizkej buducnosti obnovit... Kvoli narokom ako je nizkopodlaznost sa tak malo stat uz davno aspon nakupom par kusov, ktorymi by sa dali garantovat NP spoje.
Ak sa teda v horizonte 3 az 5 rokov situacia v TD vyrazne nezmeni, o par rokov budeme uz len smutne spominat. V roku 2013 bude mozno sanca v ramci EHMK pouzit karoserie trolejbusov na nejaku uletenu kulturnu akciu...