Co sa tyka opravy trati. Pre porovnanie s Kosicami uvadzam udaje z Ostravy. Vo vyrocnej sprave DPO za rok 2007 je uvedene, ze celkova oprava trate bola vykonana na dvoh usekoch v dlzke spolu 964 metrov plus strojkolajnenie obratiska Dubina - Interspar. Okrem toho v ramci beznej udrzby bolo vymeneych co sa tyka kolajnic 1436 metrov opotrebovanych kolajnic, 12 vyhybiek a jedna srdcovka.
iný počet mení situáciu ? Ale aj tak by som to chcel vidieť nakreslené. Ak môžeš, pošli mi to pls na mail, prípadne nakresli a daj na nejaký image hostingový server a link sem.
takže ak prechádzam kríženiami, ktoré mi umožňujú ísť do 3 smerov, to znamená, že prechádzam 3 križovatkami? ?
( no ak je to tak, potom v každom prípade chýbajú tomu výpočtu kríženia uprostred )
snažím sa pochopiť Tvoj systém rátania. Ak 1 rozdvojenie 2-koľajnej trate zarátam ako 1 križovatku, potom v strede sú vlastne križovatky len 2. No a ak rátaš, že z 1 smeru sú 2 križovatky ( 2 rozdvojenia 2-koľajnej trate ), tak potom ich je tam 4 x 2 + 2 =10.
asi Ťa nechápem lebo ak sa 1 smer rozdeľuje na 3, tak to by znamenalo, že sa na mieste činu nachádzajú 2 križovatky, nie?
Teda 4 x 2 = 8 ( + podľa tejto metodiky 2 v strede ).
VLI