iný počet mení situáciu ? Ale aj tak by som to chcel vidieť nakreslené. Ak môžeš, pošli mi to pls na mail, prípadne nakresli a daj na nejaký image hostingový server a link sem.
takže ak prechádzam kríženiami, ktoré mi umožňujú ísť do 3 smerov, to znamená, že prechádzam 3 križovatkami? ?
( no ak je to tak, potom v každom prípade chýbajú tomu výpočtu kríženia uprostred )
snažím sa pochopiť Tvoj systém rátania. Ak 1 rozdvojenie 2-koľajnej trate zarátam ako 1 križovatku, potom v strede sú vlastne križovatky len 2. No a ak rátaš, že z 1 smeru sú 2 križovatky ( 2 rozdvojenia 2-koľajnej trate ), tak potom ich je tam 4 x 2 + 2 =10.
asi Ťa nechápem lebo ak sa 1 smer rozdeľuje na 3, tak to by znamenalo, že sa na mieste činu nachádzajú 2 križovatky, nie?
Teda 4 x 2 = 8 ( + podľa tejto metodiky 2 v strede ).
Žeby ďalší orientovaný na Juh? ? ?
Re #35336 kotelak: A ty nepoznáš náhodou Bartolomeja Kotelackého?
Re #35340 Apeer: Pokiaľ viem, tak nepísané pravidlo povoľuje menovať len istého vodiča a jeho závozníka. ? ?
Ja som sa zľakol, že si čítal reakciu poslanca ALFONZa HALENÁRa na www.trolejbus.sk, kde píše, že je treba premyslieť spôsob, ako DPMK rozdeliť na viacero a.s. a sprivatizovať ich tak, aby mesto malo motivačné páky na chod mhd a že si to už vodiči zobrali k srdcu a začínajú privatizovať autobusy . A potom som si spomenul na ich platy a odľahlo mi - oni na tie motivačné páky nezarobia.
TA
Teda 4 x 2 = 8 ( + podľa tejto metodiky 2 v strede ).
Alebo ako to myslíš Ty?