Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
PTI: Nie je moj ciel sa hrabat v minulosti, ale mam uprimny zaujem na tom, aby tu elektrickova doprava nezanikla. Kto ma pozna, vie to potvrdit. Ked mate nejake napady, ako ju zachranit, aleco mozno v tomto smere urobit, kedykolvek Vas podporim a pridam sa ku Vam.
Reply on: PTI #35364:
na tomto fore sa vacsina ludi snazi konstruktivne riesit sucasne problemy podniku....alebo aspon dat nejaky navrh na riesenie.....ale je si myslim viac nez smiesne a zarazajuce, ked sa Vam zda ze sa ma riesit len sucasnost....a nie to co bolo pred 3-4 rokmi....predsa sucasny stav nevznikol za sucasneho vedenia (hoci tí tomu nasadili korunku), ale uz za predchadzajucich "partii"....a tak je jasne ze ak chceme riesit problem, musime najst jeho pricinu, dovod, a suvislosti....a bohuzial ci sa Vam to paci alebo nie, treba sa povrtat obcas aj v minulosti......a osobne, dufam ze Vas neurazim, mam taky dojem, ze Vam sa to velmi nehodi, nemate ciste svedomie?? a ako vam uz napisal VLI v prispevku #35321.....nepiste co ste chceli, co ste ziadali, s kym ste bojovali.....ale co ste spravili pre lepsiu dopravu, pre zlepsenie pracovnych podmienok zamestnancov, ci pre zlepsenie cestovania pre cestujucich.......vy ste mali tu moc nieco zmenit, na rozdiel od vacsiny uzivatelov tohto fora......
Reply on: PTI #35364:
A čo sa týka zastavenia prevádzky ED, máte dojem, že tu máme minimálne ďalších 100 kĺbových autobusov naviac ku dnešnému počtu autobusov ako náhradu (+20% ako záloha)?
Reply on: Nodes #35362:
Opravujem, úsek VSS - Branisko zahrnutý v tej sume je, ale Branisko - Važec nie.

Re #35364 PTI: Pán Titl, nehnevajte sa, ale vybehli ste tu s tým, že ako keby ten problém vznikol od doby vydania článku. Viete, že to tak nebolo a vedeli ste o tom aj vtedy (takže tie reči, že či sa dovtedy spalo, ste si mohol nechať) a aj pred vami to vedeli. Už pár rokov po rekonštrukcii/výstavbe tratí, ktoré prebehli za sociku sa objavujú správy o zlom stave(!!!) tej či onej trate (v roku 1995 je zmienka o oblúkoch pri salaši ?, Autocamping). Takže teraz sa dopláca na to, že sa vtedy nedodržala technológia. Inak ma veľmi zaujíma ako dlho vydrží ten úsek na Južnej triede. Žeby tam bola nejaká údržba za ten čas? ?

To že ste boli v predstavenstve je fakt a to že ste s Benžalom bojovali voči zvyšku, ktoré riešilo svoje podnikateľské záujmy nikoho nezaujíma. Mohli ste odstúpiť, nik vás tam nedržal. Áno, za prechádzajúceho vedenia sa prachy našli, toto však dať nechce, lebo načo, lebo únik peňazí, lebo... Keby zadný vozeň súpravy neskončil takmer v plavárni, tak by sa neurobilo nič (o tom so viac než presvedčený).

Časť členov z nášho združenia chcela nejako napomôcť situácii pri zmene linkovania, keďže námestník primátora sa akosi "zdráhal", chcela mu objasniť, že prečo je zmena prospešná. Vypálilo to tak, že sme skončili ako banda hlupákov (asi sme kazili zastupiteľskú demokraciu a zjavne už bol masírovaný dávno predtým, ako isté riešenie je to najlepšie). Má potom zmysel ešte niečo chcieť riešiť? A to, že sa vraciame o 3 - 4 roky dozadu je jednoduché. Vy ste v tom čase mali možnosť, boli ste tam, dá sa to na tomto fóre nájsť (aj keď sa vám to zjavne nepáči). Na chyby sa musí upozorňovať!
Reply on: Dimi #35328:

Ja sám som niekoľkokrát žiadal vypracovať od kompetentných správu o stave električkových tratí, spracovanú firmou, ktorá na to má oprávnenie. Nie iba reči, že tu sa už nedá jazdiť, lebo je to nebezpečné. Konkrétne úseky technický úsek na papier oficiálne nikdy nedal, lebo keby dal menovite úsek, ktorý je v havarijnom stave, ešte ten deň by sa musela v tomto úseku zastaviť električková doprava. Keď sa však v priebehu mesiaca 2x po sebe vykoľajila električka pri novej plavárni - hneď sa to riešilo, z magistrátu sa vybavili financie mimo ročného plánu, a celý úsek sa v dvoch etapách rekonštruoval. Následne sa začala opravovať trať na Jazere.

Škoda, že časť tu nie diskutujúcich ale podrývajúcich, sa vracia 3-4 roky dozadu, miesto toho aby konštruktívne riešila súčasné problémy a navrhovala čo ďalej. Sú tu mnohí takí, ktorým súčasný stav DPMK leží na srdci, a snažia sa pomôcť, niektorí tu však okrem nadávok a urážok nevyprodukujú za celé mesiace nič iného. Ak si myslia, že to pomôže, nech sa páči v pondelok ráno nabehnúť na magistrát, nájsť si tie správne dvere, a tam nadávať kľudne aj celý deň. Možno že si vás tam aj niekto všimne.

Ja som sa rozhodol dnešným dňom definitívne skončiť s príspevkami na tomto webe, lebo som zistil, že je to iba zbytočná strata času.
Týmto želám všetkým slušným, čo tu chodia a píšu, aby sa im podarilo prispieť ku konsolidácii situácie v DPMK.
Reply on: saly #35326:

Ja viem čo je koľajová križovatka, ale norma hovorí o koľajovom krížení, a nie križovatke. To pre tých odborníkov, čo tu nevedia nič iného len kydať.


MDT: 625.144.2(083.74), 625.151(083.74)
STN 73 6360
STN EN 13803-2/AC STN 73 6360 Železnice: koľaj : parametre návrhu usporiadania koľaje : rozchod 1435 mm a širší. Časť 2: Výhybky a križovania a porovnateľné situácie geometrickej polohy koľaje s náhlou zmenou krivosti. Oprava AC. - Schvál. 07. 2007. - Účin. 10. 2007. - Bratislava : SÚTN, 2007. - 2 s. - 30 Sk
ICS 93.100. - EN bola schválená na priame používanie ako STN a bola oznámená vo Vestníku ÚNMS SR č. 09/07. Obsahuje: EN 13803-2:2006/AC:2007 (NNR)
DZ-1
(železnice - koľaje - usporiadanie koľaje - výhybky - križovania - geometrická poloha koľaje - normy)
EN bola schválená na priame používanie ako STN a bola oznámená vo Vestníku ÚNMS SR č. 09/07. Obsahuje: EN 13803-2:2006/AC:2007
Reply on: eMareq #35361:
Myslel som si to. Podla tych cisel reko tipujem na 300 mil.
Reply on: Nodes #35360:
Nie.

Re #35357 saly: Môžeš aj v maľovaní a potom to nahoď cez postimage.org

Re #35356 TA: To bol len návod. ?
A este ma zaujima, ci do tej sumy 600 mil. je zahrnuty aj usek od mosta pri VSS po obratisko pri Vazci.
Co sa tyka opravy trati. Pre porovnanie s Kosicami uvadzam udaje z Ostravy. Vo vyrocnej sprave DPO za rok 2007 je uvedene, ze celkova oprava trate bola vykonana na dvoh usekoch v dlzke spolu 964 metrov plus strojkolajnenie obratiska Dubina - Interspar. Okrem toho v ramci beznej udrzby bolo vymeneych co sa tyka kolajnic 1436 metrov opotrebovanych kolajnic, 12 vyhybiek a jedna srdcovka.
Reply on: saly #35357:
iný počet mení situáciu ? Ale aj tak by som to chcel vidieť nakreslené. Ak môžeš, pošli mi to pls na mail, prípadne nakresli a daj na nejaký image hostingový server a link sem.
Reply on: eMareq #35355:
na stred som zabudol. Takže spolu ich je 16.
4*3 z každej vetvy +4 v strede.
Nakresliť a dať to sem?. Neviem ako.
Reply on: eMareq #35355:
takže ak prechádzam kríženiami, ktoré mi umožňujú ísť do 3 smerov, to znamená, že prechádzam 3 križovatkami? ?
( no ak je to tak, potom v každom prípade chýbajú tomu výpočtu kríženia uprostred 🙂 )
Reply on: saly #35352:
Však mu to nakresli na papier a daj sem, ňe! ?

Re #35354 TA: keď vstupujem do križovatky v ľubovoľnom smere tak môžem ísť:
- priamo
- vpravo
- vľavo

+ v strede štvornásobné kríženie

Otázka na matematickú pytagoriádu ?
Reply on: saly #35352:
snažím sa pochopiť Tvoj systém rátania. Ak 1 rozdvojenie 2-koľajnej trate zarátam ako 1 križovatku, potom v strede sú vlastne križovatky len 2. No a ak rátaš, že z 1 smeru sú 2 križovatky ( 2 rozdvojenia 2-koľajnej trate ), tak potom ich je tam 4 x 2 + 2 =10.
Reply on: Peter55 #35350:
? ? ?
Reply on: TA #35351:
prečo počítaš v strede len dve? To je pre jeden smer, alebo pre všetky štyri?
Reply on: saly #35348:
asi Ťa nechápem 🙂 lebo ak sa 1 smer rozdeľuje na 3, tak to by znamenalo, že sa na mieste činu nachádzajú 2 križovatky, nie?
Teda 4 x 2 = 8 ( + podľa tejto metodiky 2 v strede ).

Alebo ako to myslíš Ty?
Reply on: VLI #35349:
A budeme mať semafory aj v Nižnej Myšli na konečnej aby bus dlho nečakal ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.