Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dimi #34633:

A ešte doporučujem pozrieť cestovné poriadky tu premávajúcich liniek AD a medzizastávkový čas medzi Žst a NO.
Určite by sa minimálne 2 minúty na spoj ušetrili...
Reply on: Dimi #34633:

Škoda, že niekto nepovedal tieto slová vo firme keď som sa pred dvomi rokmi hádal s technickým úsekom pri zadaní podmienok projektu.
Reply on: Axel #34621:

O koordinácii a dynamike riadenia košických križovatiek sa nutno informovať na MMK - SKK. Všetky križovatky sa projektujú s detektormi, chodeckými tlačítkami, ako to funguje v praxi to je otázka na tých vyššie. Aj križovatky Štúrova-Kuzmányho a Štúrova - Rastislavova booli vyprojektované na dynamické riadenie, s detektormi pre električky atď. To isté aj napr. VSS, či križovatka Rastislavova-Gemerská atď. Len mesto ako investor nepustil toľko € a tak nefunguje nič.
Inak križovatka Toryská - Moldavská - Štúrova je už dávno zrelá na CSS-ku, nehody sú tam každý týždeň, až sa z toho urobí štvorramenná križovatka, tak tam bude problém prejsť. A ešte jedno si je potrebné uvedomiť - v tomto dopravnom koridore cez Moldavskú - Štúrovu nie je vyznačený v okolí Steel arény jeden jediný priechod pre peších cez túto komunikáciu, ktorá má šírku vyše 20 metrov. A to tiež má CSS-ka vyriešiť.
Parkinghouse bude investovať hlavne Steel aréna, ako bude riešiť komerčnú prevádzku, to je vecou jej. A ak príde DPMK s podnetnými návrhmi, je to zatiaľ budúcnosť. Prečo už teraz niečo podobné nerieši s Optimou alebo aj Galériou. Zaparkujem a dostanem jeden celodenný lístok na MHD. Ale s podmienkou, že urobím nálkup v OC za 20 € napr. A hneď by sa centrum trocha odľahčilo od parkujúcich z okresu KS.
Tá plaváreň jasná nie je - ten štrk tam navozil DPMK predvlani, zapáčila sa mu Južná trieda. Do centra mesta sa to vôbec nehodí, a udržiavať to bude treba tak či tak.
Výstavba križovatiek a zastávok v okolí Steel arény ? Pýtajte sa na magistráte, ale pokiaľ viem MS v hokeji by mali byť v košiciach na jar 2011....
Reply on: PTI #34632:
To by bolo celkom fajn ?
Reply on: eMareq #34628:

Nie, ak ste si určite všimli, keď má električka v smere od stanice na obidvoch semafóroch za sebou signál voľno, tak vtedy vozidlá stoja v smere zo Štefánikovej stoja. Áno idú vtedy aj električky v opačnom smere od NO, ale ja som chcel aby tak jazdili po električkovom telese autobusy v smere Žst-NO. To ide bez akých koľvek úprav CSS-ky, dokonca keby sa oživila vypnutá preferencia a dynamika, mohli by sisignál voľno navoliť aj autobusy v električkovom telese. A pri drobnej úprave signálneho plánu by tak mohli jazdiť autobusty aj v smere Žst - Palackého/Jantárová.
Takže žiadne maľovanie križovatky pri VSE.
Reply on: eMareq #34628:
ano, pri VSE by sa proste pripojil na cestu, namalovala by sa tam jednoducha krizovatka.
Nejaké nowošči:
- na modernizáciu má odísť #530 (niekedy cez leto),
- do T3jok sa bude montovať dopyt a niektoré dostanú aj displeje,
- úsek Kuzmányho - Zimná sa bude rekonštruovať na jeseň, vrátane spojovacích koľají,
- nové mapy už sú vytlačené. Namietal som, že prečo nie sú niektoré názvy po anglicky, lenže už to prišlo po funuse. Na mape imhd však anglické názvy budú (podľa priloženého zoznamu),
- no a tender na klouby bol zrušený, lebo sa do neho nikto neprihlásil.
Reply on: Diggi #34627:
Aspoň ďalších 10. ?
Reply on: PTI #34615:
"Tak isto pri zadávaní projektu na rekonštrukciu trate na Želstanicu som chcel asfaltobetónový povrch ako napr. na Komenského, a jazdiť busmi zo stanice po električkovej trati, a neobchádzať nezmyselne Jakabov palác - technický úsek si presadil ako povrchovú úpravu štrk, jazdí sa dookola..."

Lenže ako by sa pri výjazde (ako je budova VSE) zapojil potom do riadneho pruhu? To by len tak zišiel niekde z trate a zapojil by sa na cestu?

Re #34624 Axel: Isteže, veď on investuje naďalej len tých 100 M čo investovať má. Dá síce 170 M, ale potom už mesto pozemky žiadne mať nebude a ani ďalšie $$$.

Re #34623 tbus: To môže byť osvetlenie prechodu.
Reply on: eMareq #34620:
Na ne vieš koľko rokov by to ešte mohlo u nás jazdiť? ?
Reply on: RDZ 50 #34622:
Keby sme aspon take mali netak fajne by nam bolo ?
Reply on: tbus #34623:
Sú cez celé THC a bude to osvetlenie prechodov si myslím
Reply on: eMareq #34620:
dobre si to investor vymyslel...
Vymeni s mestom pozemky pod budovy za v prakticky bezcenne pozemky namesticka pred obchodom. Zbavi sa zodpovednosti za ich udrzbu. A tych 170 milionov velkodusne hodi na stol, kedze je jasne, ze mesto na to nema. A tych 170 nedava na nejaky verejny ciel, ale len na riesenie dopravy pri svojej vlastnej budove.
Reply on: SHORTY #34612:
takisto aj pri zastavke MU (Bruselská) na tahanovciach su z obidvoch stran pred prechodom podozrive stlpy (Pre trolejbusy asi nebudu)
Reply on: Diggi #34619:
Ahááá, takže takto končia všetky autobusy, ktoré nechcú kúpiť už ani Košice... ?
Reply on: PTI #34615:
OK, takze Toryska bude urobena na slovensky sposob: nemame peniaze na poriadne riesenie, tak vyhodime peniaze na poriadne nevyhovujuce "docasne", ktore tu bude naveky. Bude ta nova krizovatka synchronizovana s okolitymi? (Kaufland, prechod pri arene, Sturova/Komenskeho)
Alebo to bude len dalsia brzda na ceste do/z mesta. Bude sa odbocovanie do parkinghousu riadit aktualnej potrebe alebo bude radic nastaveny natvrdo (rovnako) v kazdy den bez ohladu ci je v arene akcia alebo nie...
Ten parkinghouse bude v bezne dni sluzit ako normalne platene parkovisko s istou zachytnou ulohou? (asi som nekonecny optimista a rojko dufat, ze v cene napriklad 3hodinoveho parkovneho bude 2x30 minutovy listok na MHD za zvyhodnenu cenu ... ? )
Mozu sa zverejnit dovody, pre ktore DPMK odmietol variantu spolocnej trate pre elektricky a autobusy? (Sturova; plavaren je jasna kvoli tomu strku a udrzbe... ? )
Ake je vlastne casove zaradenie vystavby tych krizovatiek? 2010? Zahrnulo vobec DPMK tieto zastavky pri planovani noveho LV? (predpokladam, ze sa casy dotknutych liniek o nejake minutky natiahnu). Bude nutna uprava trolejoveho vedenia?
Reply on: Diggi #34619:
Šicko zánovné vozidlá, najmä tá B931. ?

Radnica Auparku: Zabezpečte náhradné parkoviská!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.7.2008/92486K

"Investor a DPMK nesúhlasia

Investor tvrdí, že zásobovací dvor bude moderný a o odpadkoch nemôže byť reč. "Je navrhnutý ako uzatvorený priestor a integrálna súčasť budovy za jej fasádou, so všetkými technológiami vnútri budovy. Vonkajšia fasáda počíta s prevádzkami prístupnými aj z exteriéru od zastávky električiek, ako predajné miesto DPMK, zákaznícke centrum TEHO, Mestské informačné centrum atď."

Podľa Karabelliho alternatíva ÚHA ide nad rámec územného plánu, je technicky náročnejšia a okrem redukcie parkovacích miest, hoci v centre ich je málo, si vyžiada preloženie či zrušenie dvoch električkových zastávok pri plavárni na Sennom trhu. S tým nesúhlasí ani DPMK. Viceprimátor Čečko tvrdí, že mesto a investor sa v technických otázkach určite dohodnú."
Reply on: 5 #34613:
Samotná socha pôsobí upokojujúco, tak načo ešte nejaké kolečko? ? Inak keby tam tá socha nestála, určite nie je ani ten semafor.

Taký semafor by sa zišiel na Poľove (len na dopyt chodcov), lenže tam žiadna socha JéPé druhého (ani iného významného cirkevného hodnostára) nestojí, tak nie je ani semafor...
Reply on: SHORTY #34612:
? ešte, že mi zobrali 24ku. Nie je nič lepšie ako si to rúbať cez Barcu keď od VSS nestojíš až vo Valalikoch ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.