Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #34630:
To s tou 530kou ti aj verím ale to z dopytom aj displejmi tu už bolo pred pol rokom a vysledok je 417+418 so zamaľovanými sklami na čelach ? A pri takom tempe ako robia 381 a robili 383 dostane posledna T3 dopyt asi o 100 rokov aj to som ešte optimista ?

Mapy sa budu lepiť do vozov ako boli kedysi?
Reply on: PTI #34637:
To je sice pravda, ale zase davam za pravdu aj Drahovskemu.. Aupark snad moze mat zasobovanie v podzemi. Bohuzial, pri vystavbe tesca a dargova sa asi s parkovanim, prave kvoli malemu poctu aut v tejto dobe, nepocitalo. No zase zasobovanie doriesili podzemim. Dnesna doba si ziada aj parkovanie na vyssej urovni, tak nech daju aj parkovisko a aj zasobovanie dolu a je to. Alebo nech tahaju z centra Kosic ?
Reply on: eMareq #34630:
Pekne pekne, odžadievajú T3ky, pričom ešte nemajú hotové všetky KTčka... ? ?
Reply on: eMareq #34620:

Ja iba jednu pripomienku: UHA tvrdí, ako výborne je riešené TESCO a Dargov, lebo majú zásobovanie z podzemia. Uf, a a koľko parkovacích státí tieto dve obchodné centrá majú v podzemí ! Ako počítam, tak počítam, ale všade vidím samé nuly ....
Reply on: Dimi #34633:

A ešte doporučujem pozrieť cestovné poriadky tu premávajúcich liniek AD a medzizastávkový čas medzi Žst a NO.
Určite by sa minimálne 2 minúty na spoj ušetrili...
Reply on: Dimi #34633:

Škoda, že niekto nepovedal tieto slová vo firme keď som sa pred dvomi rokmi hádal s technickým úsekom pri zadaní podmienok projektu.
Reply on: Axel #34621:

O koordinácii a dynamike riadenia košických križovatiek sa nutno informovať na MMK - SKK. Všetky križovatky sa projektujú s detektormi, chodeckými tlačítkami, ako to funguje v praxi to je otázka na tých vyššie. Aj križovatky Štúrova-Kuzmányho a Štúrova - Rastislavova booli vyprojektované na dynamické riadenie, s detektormi pre električky atď. To isté aj napr. VSS, či križovatka Rastislavova-Gemerská atď. Len mesto ako investor nepustil toľko € a tak nefunguje nič.
Inak križovatka Toryská - Moldavská - Štúrova je už dávno zrelá na CSS-ku, nehody sú tam každý týždeň, až sa z toho urobí štvorramenná križovatka, tak tam bude problém prejsť. A ešte jedno si je potrebné uvedomiť - v tomto dopravnom koridore cez Moldavskú - Štúrovu nie je vyznačený v okolí Steel arény jeden jediný priechod pre peších cez túto komunikáciu, ktorá má šírku vyše 20 metrov. A to tiež má CSS-ka vyriešiť.
Parkinghouse bude investovať hlavne Steel aréna, ako bude riešiť komerčnú prevádzku, to je vecou jej. A ak príde DPMK s podnetnými návrhmi, je to zatiaľ budúcnosť. Prečo už teraz niečo podobné nerieši s Optimou alebo aj Galériou. Zaparkujem a dostanem jeden celodenný lístok na MHD. Ale s podmienkou, že urobím nálkup v OC za 20 € napr. A hneď by sa centrum trocha odľahčilo od parkujúcich z okresu KS.
Tá plaváreň jasná nie je - ten štrk tam navozil DPMK predvlani, zapáčila sa mu Južná trieda. Do centra mesta sa to vôbec nehodí, a udržiavať to bude treba tak či tak.
Výstavba križovatiek a zastávok v okolí Steel arény ? Pýtajte sa na magistráte, ale pokiaľ viem MS v hokeji by mali byť v košiciach na jar 2011....
Reply on: PTI #34632:
To by bolo celkom fajn ?
Reply on: eMareq #34628:

Nie, ak ste si určite všimli, keď má električka v smere od stanice na obidvoch semafóroch za sebou signál voľno, tak vtedy vozidlá stoja v smere zo Štefánikovej stoja. Áno idú vtedy aj električky v opačnom smere od NO, ale ja som chcel aby tak jazdili po električkovom telese autobusy v smere Žst-NO. To ide bez akých koľvek úprav CSS-ky, dokonca keby sa oživila vypnutá preferencia a dynamika, mohli by sisignál voľno navoliť aj autobusy v električkovom telese. A pri drobnej úprave signálneho plánu by tak mohli jazdiť autobusty aj v smere Žst - Palackého/Jantárová.
Takže žiadne maľovanie križovatky pri VSE.
Reply on: eMareq #34628:
ano, pri VSE by sa proste pripojil na cestu, namalovala by sa tam jednoducha krizovatka.
Nejaké nowošči:
- na modernizáciu má odísť #530 (niekedy cez leto),
- do T3jok sa bude montovať dopyt a niektoré dostanú aj displeje,
- úsek Kuzmányho - Zimná sa bude rekonštruovať na jeseň, vrátane spojovacích koľají,
- nové mapy už sú vytlačené. Namietal som, že prečo nie sú niektoré názvy po anglicky, lenže už to prišlo po funuse. Na mape imhd však anglické názvy budú (podľa priloženého zoznamu),
- no a tender na klouby bol zrušený, lebo sa do neho nikto neprihlásil.
Reply on: Diggi #34627:
Aspoň ďalších 10. ?
Reply on: PTI #34615:
"Tak isto pri zadávaní projektu na rekonštrukciu trate na Želstanicu som chcel asfaltobetónový povrch ako napr. na Komenského, a jazdiť busmi zo stanice po električkovej trati, a neobchádzať nezmyselne Jakabov palác - technický úsek si presadil ako povrchovú úpravu štrk, jazdí sa dookola..."

Lenže ako by sa pri výjazde (ako je budova VSE) zapojil potom do riadneho pruhu? To by len tak zišiel niekde z trate a zapojil by sa na cestu?

Re #34624 Axel: Isteže, veď on investuje naďalej len tých 100 M čo investovať má. Dá síce 170 M, ale potom už mesto pozemky žiadne mať nebude a ani ďalšie $$$.

Re #34623 tbus: To môže byť osvetlenie prechodu.
Reply on: eMareq #34620:
Na ne vieš koľko rokov by to ešte mohlo u nás jazdiť? ?
Reply on: RDZ 50 #34622:
Keby sme aspon take mali netak fajne by nam bolo ?
Reply on: tbus #34623:
Sú cez celé THC a bude to osvetlenie prechodov si myslím
Reply on: eMareq #34620:
dobre si to investor vymyslel...
Vymeni s mestom pozemky pod budovy za v prakticky bezcenne pozemky namesticka pred obchodom. Zbavi sa zodpovednosti za ich udrzbu. A tych 170 milionov velkodusne hodi na stol, kedze je jasne, ze mesto na to nema. A tych 170 nedava na nejaky verejny ciel, ale len na riesenie dopravy pri svojej vlastnej budove.
Reply on: SHORTY #34612:
takisto aj pri zastavke MU (Bruselská) na tahanovciach su z obidvoch stran pred prechodom podozrive stlpy (Pre trolejbusy asi nebudu)
Reply on: Diggi #34619:
Ahááá, takže takto končia všetky autobusy, ktoré nechcú kúpiť už ani Košice... ?
Reply on: PTI #34615:
OK, takze Toryska bude urobena na slovensky sposob: nemame peniaze na poriadne riesenie, tak vyhodime peniaze na poriadne nevyhovujuce "docasne", ktore tu bude naveky. Bude ta nova krizovatka synchronizovana s okolitymi? (Kaufland, prechod pri arene, Sturova/Komenskeho)
Alebo to bude len dalsia brzda na ceste do/z mesta. Bude sa odbocovanie do parkinghousu riadit aktualnej potrebe alebo bude radic nastaveny natvrdo (rovnako) v kazdy den bez ohladu ci je v arene akcia alebo nie...
Ten parkinghouse bude v bezne dni sluzit ako normalne platene parkovisko s istou zachytnou ulohou? (asi som nekonecny optimista a rojko dufat, ze v cene napriklad 3hodinoveho parkovneho bude 2x30 minutovy listok na MHD za zvyhodnenu cenu ... ? )
Mozu sa zverejnit dovody, pre ktore DPMK odmietol variantu spolocnej trate pre elektricky a autobusy? (Sturova; plavaren je jasna kvoli tomu strku a udrzbe... ? )
Ake je vlastne casove zaradenie vystavby tych krizovatiek? 2010? Zahrnulo vobec DPMK tieto zastavky pri planovani noveho LV? (predpokladam, ze sa casy dotknutych liniek o nejake minutky natiahnu). Bude nutna uprava trolejoveho vedenia?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.