Reply on: PTI #34615:
"Tak isto pri zadávaní projektu na rekonštrukciu trate na Želstanicu som chcel asfaltobetónový povrch ako napr. na Komenského, a jazdiť busmi zo stanice po električkovej trati, a neobchádzať nezmyselne Jakabov palác - technický úsek si presadil ako povrchovú úpravu štrk, jazdí sa dookola..."Lenže ako by sa pri výjazde (ako je budova VSE) zapojil potom do riadneho pruhu? To by len tak zišiel niekde z trate a zapojil by sa na cestu?
Re #34624 Axel: Isteže, veď on investuje naďalej len tých 100 M čo investovať má. Dá síce 170 M, ale potom už mesto pozemky žiadne mať nebude a ani ďalšie $$$.
Re #34623 tbus: To môže byť osvetlenie prechodu.
PTI
Toryská - Moldavská je v pláne ako mimoúrovňová, to však bolo téčko, ako tam mimoúrovňovo napoja Parking House so 499 miestami, to je aj pre mňa záhada. Neverím že sa však niekedy nájdu v meste peniaze na mimoúrovňové riešenie. a tak zatiaľ aspoň semafóry, aby sa do tých garáží aj dalo vojsť, a výjsž, čo platí aj o výjazde z Toryskej na hlavnú.
Zastávky pri Steel aréne - posúvajú sa kvôli priestorovým možnostiam a najmä potrebe predĺžiť radenie pred križovatkou so Žižkovou - Kuzmányho.
Samostatné pruhy MHD - je to asi problém šírkového usporiadania komunikácií, aj keď ja sám som niekedy dosť dávno navrhol jazdiť autobusmi okolo zimného štadióne po električovom telese - v smere ku Štúrovej, dosť by to zrýchlilo dopravu - DPMK to odmietol. Tak isto pri zadávaní projektu na rekonštrukciu trate na Želstanicu som chcel asfaltobetónový povrch ako napr. na Komenského, a jazdiť busmi zo stanice po električkovej trati, a neobchádzať nezmyselne Jakabov palác - technický úsek si presadil ako povrchovú úpravu štrk, jazdí sa dookola...
Až bude zrealizované pred sladovňou všetko ako je navrhnuté, 40-tka by tam nemala byť, ale pozor, všetci sa už tešíme na "50"....