Reply on: PTI #34615:
"Tak isto pri zadávaní projektu na rekonštrukciu trate na Želstanicu som chcel asfaltobetónový povrch ako napr. na Komenského, a jazdiť busmi zo stanice po električkovej trati, a neobchádzať nezmyselne Jakabov palác - technický úsek si presadil ako povrchovú úpravu štrk, jazdí sa dookola..."Lenže ako by sa pri výjazde (ako je budova VSE) zapojil potom do riadneho pruhu? To by len tak zišiel niekde z trate a zapojil by sa na cestu?
Re #34624 Axel: Isteže, veď on investuje naďalej len tých 100 M čo investovať má. Dá síce 170 M, ale potom už mesto pozemky žiadne mať nebude a ani ďalšie $$$.
Re #34623 tbus: To môže byť osvetlenie prechodu.
Axel
Az doteraz som bol v tom, ze krizovatka Toryska-Moldavska a vjazd do parkinghousu sa maju robit mimourovnovo. Alebo len zle citam ten vykres?
Co sa Sturovej pred sudom tyka: vidim tam posunutie obidvoch dnesnych zastavok smerom von z mesta a zriadenie 2 dalsich (elektricky von a autobusy dnu).
Osobne sa priznam, ze mi to posunutie pomerne vadi, este viac sa rozhadzuju existujuce zastavky (najme prestup z/na Kuzmanyho).
Ostane aj nadalej v platnosti 40-ka pred sladovnou smerom von z mesta?
Neplanuje sa aspon z autobusovej zastavky (smer do mesta) vyhradeny BUS-pruh ku krizovatke so zabezpecenim preferencie?
(Kedysi tu bolo navrhovane riesenie, aby autobusy vyuzivali teleso elektrickovej trate (usetrili by sa jazdne pruhy, miesto aj vyriesila preferencia), ale ako vidim, tento napad sa neujal...)