Reply on: PTI #34615:
OK, takze Toryska bude urobena na slovensky sposob: nemame peniaze na poriadne riesenie, tak vyhodime peniaze na poriadne nevyhovujuce "docasne", ktore tu bude naveky. Bude ta nova krizovatka synchronizovana s okolitymi? (Kaufland, prechod pri arene, Sturova/Komenskeho) Alebo to bude len dalsia brzda na ceste do/z mesta. Bude sa odbocovanie do parkinghousu riadit aktualnej potrebe alebo bude radic nastaveny natvrdo (rovnako) v kazdy den bez ohladu ci je v arene akcia alebo nie...
Ten parkinghouse bude v bezne dni sluzit ako normalne platene parkovisko s istou zachytnou ulohou? (asi som nekonecny optimista a rojko dufat, ze v cene napriklad 3hodinoveho parkovneho bude 2x30 minutovy listok na MHD za zvyhodnenu cenu ... ? )
Mozu sa zverejnit dovody, pre ktore DPMK odmietol variantu spolocnej trate pre elektricky a autobusy? (Sturova; plavaren je jasna kvoli tomu strku a udrzbe... ? )
Ake je vlastne casove zaradenie vystavby tych krizovatiek? 2010? Zahrnulo vobec DPMK tieto zastavky pri planovani noveho LV? (predpokladam, ze sa casy dotknutych liniek o nejake minutky natiahnu). Bude nutna uprava trolejoveho vedenia?
Diggi