Ziadat povolenie na zverejnenie odpovede poslanca MZ na Otvoreny list
poslancom MZ je koho napad, prosim? To sme uz v pristupe k "verejnym autoritam"
zasli tak daleko/hlboko?
-
Citam tu vase predstavy o rieseni problemov v DPMK a nevidim nic zaujimave.
Ziadat viac peniazi je univerzalne riesenie, nie je treba k nemu nic. Okrem zapalu
pre vec. Nenavrhujete ziadne dlhodobo funkcne riesenie.
-
Monopol DPMK je diera, do ktorej liat peniaze je nezmysel. Vo vasom vybere
z mojej odpovede ste preco zabudli uviest, ze DPMK prepravuje stale menej platiacich
cestujucich? Ako moze dobre fungovat firma, ktorej prijem od zakaznikov sa stale
znizuje?
-
Ako moze dobre fungovat DPMK, ktory riadia politicki nominanti bez zodpovednosti?
V konecnom dosledku su za stav v DPMK zodpovedni Kosicania. Volia poslancov
a primatorov, ktori zakopavaju problem mhd - MHD v meste - pod koberec.
A problem MHD riesi zatial najviac DPMK. Tak aj MHD vyzera.
-
A nevidim dovod, preco by dosledky nemali niest Kosicania. Nech si 75% z nich uzije
svoju lahostajnost, ked nejdu volit v miestnych volbach.
-
Riesenie:
1. odvolat politickych nominantov a najat manazerov s historiou v riadeni firiem v krize.
Odvolat Tkaca. Zmenit Stanovy, ked mesto "schvaluje" plany
DPMK - drobi sa tym
zodpovednost.
2. Zmrazit mzdy THP, zacat vyjednavat o dlhodobom navysovani platov vodicov.
Okamzite zacat konkretne kroky na zlepseni ich pracovnych podmienok.
3. Ziskat info, ako funguje mhd po privatizacii v roznych mestach sveta
a prevziat jeden model. Motivovat firmy, co ziskaju licenciu na mhd.
4. Vytvorit podmienky pre vstup konkurencie do mhd.
Vraj DPMK pošle na náklady MMK zberný autobus do Nórska. Pozbierajú sa tí bývalí vodiči, ktorým sa máli v tejto krajine zarábať 5000 € mesačne a s vďakou sa vrátia späť do svojej milovanej a.s.
"Podľa bývalého člena predstavenstva DPMK Pavla Titla je už na vážne zamyslenie, či nezvolať mimoriadne valné zhromaždenie kvôli okamžitému riešeniu situácie.
Sľubujú riešenie
Viceprimátor Jozef Filipko (SMK), zodpovedný za DPMK, včera podľa vlastných slov intenzívne riešil situáciu s generálnym riaditeľom podniku Michalom Tkáčom (nominant KDH) a primátorom Františkom Knapíkom (KDH). "V najbližších dňoch budú prijaté opatrenia na zmiernenie kritického stavu a stabilizáciu vodičov." Aké, Filipko ani Tkáč nešpecifikovali. Pritom už od 2. augusta má DPMK spustiť nové linkové vedenie so zmenenými trasami a častejším prestupovaním."
Čo ráčil včera Filipko, NeviemKnapík a Tkáč vymyslieť? Vytiahli nových vodičov ako zajacov z klobúka?
* Ďakujem za informácie, hoci sú nepríjemné, ale sme tu na to, aby
sme ich riešili. Ja mám zdravotné problémy, som dlhodobo práceneschopný,
ale napriek tomu zabezpečím, aby tieto záležitosti boli preverené a
urýchlene vyriešené. *
Pán Boritáš zabezpečí vodičov, či nahovorí poslancov a celý MMK aby šli namiesto nich šoférovať?
,,keby nebolo DF-imhd,tak by sa kompetentný tvárili,že je všetko v poriadku???" Toto je akože čo???Ved oni to velmi dobre vedia,imhd čítajú aj oni,ale fakt je pre nich teraz asi prioritou riešiť zástavky a ich názvy.
nebol si zahriaknutý,len si čítal príspevky na seba od určitých dementov!,,MHD kolabuje, nemá kto jazdiť!"...teraz by si mal pritlačiť dpmk na kurie oko,nie že by som mal na mysli podlosť,ale aspoň by si uvedomili,kde to so svojou ľahostajnosťoua aroganciou voči vodičom dopracovali.teraz by museli pristúpiť aj na 25 percent,nie na 15,ako si navrhoval!chyť túto šancu a uvidíš,že nebudú utekať vodiči za lepším zárobkom,mesto na to má,len my o tom nesmieme vedieť
Keď sa k nemu nájde ďalších 25, bude vymalováno... Konieckoncov my si môžeme dopravu aj objednávať u cudzieho subjektu čo ju vie robiť. Nemusíme mať vlastný dopravný podnik, dá sa vypísať tender na prevádzkovateľa MHD (samozrejme detailne špecifikovať). Len treba odfiltrovať záujemcov typu SAD STS CCC ZV a pod. Ale tu je kameň úrazu. Nakoľko je napojený na mestský rozpočet, vždy do toho budú zasahovať (zvyčajne neodborne) politici.
Re #35068 Isidor: Ak niektoré CP majú platnosť od 1.7.2007 sú tam uvedené nové zastávky (samozrejme, nikto si hlavu nelámal, že ešte platia staré a o nejakej zmene názvu nikto ani bu ani mu). A také si nenašiel, že Slovenská televízia namiesto Skladná? ?
Re #35067 Dimi: Lebo EHMK, mesto kultúry a športu. ?
Re #35059 5: Ale ja som len tlmočil o mi povedal RD, on nevravel, že to nejde spraviť.
Re #35057 PTI: "Hrozí, že aj v septembri naďalej potrvá obmedzený prázdninový režim MHD."
Neviem, ale ten prázdninový režim je tu 8 rokov...
Re #35055 PTI: Na magoriáte nie sú schopní také čosi vymyslieť, tak to radšej hádžu na druhých. Možno je to aj dobre, lebo keby to vymýšľala nejaká "odborne spôsobilá" osoba podľa vzore SKK, bola by to katastrofa. Ale má sa založiť naspäť ÚDI ako kedysi dávno bol.
Re #35054 PTI: Posledná veľká investícia bola trať na stanici a predtým Južná trieda, dajme tomu, že ešte to esíčko pod mostom VSS. Inak sa vymenili po dva páry 2 až 3 metrových kusov koľajníc do oblúkov a eto vsjo...
Re #35053 Vladimír: Zastávky som neprekladal ja, ale Riaditeľ dopravy. Keďže vidím, že je viac negatívnych ohlasov, pokúsim sa mu to pretlmočiť.
Re #35078 LeLe: hej hej, ja som si len chcel ujasniť ktorá linka tam ako premáva a kam zachádza, a tento bordel v CP (ako na DPMK.sk tak aj na zastávkach) tomu zrovna nepomáhal
už som sa tu nad tým nedávno pozastavoval, že budeme mať už 3. zasávku Pri prachárni - a inak aj na zastávkových CP jednotlivých liniek je v tom bordel. CP rôznych liniek majú rôzne pomenovania pre inkriminované zastávky.
Tých 18 bolo iba dnes doobedu. Včera doobedu ich bolo 25 a poobede ešte 15 navrch, spolu teda 40. Koľko je to % ?
Keď som na problémy s výpravou začal upozorňovať imhd už v máji tak som bol zahriaknutý, že komu s tým pomôžem, keď to zverejňujem. Vy veľmi dobre viete, že som o problémoch s rozvrhom pri vyjednávaniach hovoril už od nástupu Vášho Predstavenstva. Ani vtedy to nikto z Vás nechcel počuť. Takže muselo to do tohto štádia dospieť skôr či neskôr.
Vlado
O Halenarovi mas pravdu, ale nielen on zdiela tento nazor. Nebudem uvadzat konkretne, ale ak ma stale takyto nazor aj osoba, o ktorej viem, ze ho nedavno mala, potom to moze byt tak ako uvadzam.. Nebudem to tu pitvat, pretoze sa mohlo stat, ze tento uz nazor zmenil... ALe stale je tu aj tato moznost.. Bohuzial..
Halenár je známy svojimi názormi na MHD, že "konkurencia všetko vyrieši"...ale v MZ je (z hľadiska nejakého vplyvu) sám ako prst v nose (a ešte z neho ostatní majú srandu), takže by som tomu neprikladal veľkú váhu.
Ozaj pan Titl.. Tak mi napadlo.. Co ak sa situacia v DPMK vytvara zamerne? Nie zo strany vedenia, ale zo strany mesta. Ak ste si precital Halenarovu reakciu na otvoreny list, ze tam treba krizovy manazment a odpredat to, potom niet co dodat. A nie je sam, kto tak rozmysla, poznam viac tychto nazorov! Robia toto poslanci zamerne, aby DPMK krachol a mohol ist do predaja ? Ak ano, ako tomu zabranime ? Pretoze ak je to tak ako pisem, potom je to velmi vazna vec a treba to riesit. A este ste dostali email..
Alfonz Halenar
Ziadat povolenie na zverejnenie odpovede poslanca MZ na Otvoreny list
poslancom MZ je koho napad, prosim? To sme uz v pristupe k "verejnym autoritam"
zasli tak daleko/hlboko?
-
Citam tu vase predstavy o rieseni problemov v DPMK a nevidim nic zaujimave.
Ziadat viac peniazi je univerzalne riesenie, nie je treba k nemu nic. Okrem zapalu
pre vec. Nenavrhujete ziadne dlhodobo funkcne riesenie.
-
Monopol DPMK je diera, do ktorej liat peniaze je nezmysel. Vo vasom vybere
z mojej odpovede ste preco zabudli uviest, ze DPMK prepravuje stale menej platiacich
cestujucich? Ako moze dobre fungovat firma, ktorej prijem od zakaznikov sa stale
znizuje?
-
Ako moze dobre fungovat DPMK, ktory riadia politicki nominanti bez zodpovednosti?
V konecnom dosledku su za stav v DPMK zodpovedni Kosicania. Volia poslancov
a primatorov, ktori zakopavaju problem mhd - MHD v meste - pod koberec.
A problem MHD riesi zatial najviac DPMK. Tak aj MHD vyzera.
-
A nevidim dovod, preco by dosledky nemali niest Kosicania. Nech si 75% z nich uzije
svoju lahostajnost, ked nejdu volit v miestnych volbach.
-
Riesenie:
1. odvolat politickych nominantov a najat manazerov s historiou v riadeni firiem v krize.
Odvolat Tkaca. Zmenit Stanovy, ked mesto "schvaluje" plany
DPMK - drobi sa tym
zodpovednost.
2. Zmrazit mzdy THP, zacat vyjednavat o dlhodobom navysovani platov vodicov.
Okamzite zacat konkretne kroky na zlepseni ich pracovnych podmienok.
3. Ziskat info, ako funguje mhd po privatizacii v roznych mestach sveta
a prevziat jeden model. Motivovat firmy, co ziskaju licenciu na mhd.
4. Vytvorit podmienky pre vstup konkurencie do mhd.