Dnes môj úsmev žiaril na celé mesto do tmy, lebo mi chodili električky len s 5min. meškaním...ale veď nemuseli ísť vôbec, no nie? A keď mi potom pred nosom ušli L4 aj L12 (naraz, ako inak...potom zas o 30 min), bol môj deň ešte krajší, lebo boli aspoň vypravené!!! ?
btw vie mi nejaká odborne spôsobilá osoba ( ? ) objasniť filozofiu zastávok okolo Cassovie? Prvé stanovište od Železníkov má CP L16, L37 s uvedenou zast. "Pri prachárni", CP L30 a L34 majú uvedenú zast. "Trhovisko" ?
V opačnom smere je na stĺpiku napísané "Pri prachárni", L34 má v CP ale zas "Trhovisko" ?
Potom sú stanovištia Hala Cassosport (btw busy sa otáčajú v areáli DPMK?), tie sú v pohode.
Ale nakoniec, vzadu pri Mercury markete je stĺpik s CP L30 (2x) a L34, kde je zas "Pri prachárni" ? ?
Záver: chápem to dobre, že ex-Pri prachárni (bližšie k Alejovej) sa premenovalo (od 11/2007) na Trhovisko (a od 2.8. bude Blšák), a zast. pri Mercury market je Pri prachárni (a zostane aj od 2.8.) (plus na ODT tradične niekto niečo do.....l) ?
btw vie mi nejaká odborne spôsobilá osoba ( ? ) objasniť filozofiu zastávok okolo Cassovie? Prvé stanovište od Železníkov má CP L16, L37 s uvedenou zast. "Pri prachárni", CP L30 a L34 majú uvedenú zast. "Trhovisko" ?
V opačnom smere je na stĺpiku napísané "Pri prachárni", L34 má v CP ale zas "Trhovisko" ?
Potom sú stanovištia Hala Cassosport (btw busy sa otáčajú v areáli DPMK?), tie sú v pohode.
Ale nakoniec, vzadu pri Mercury markete je stĺpik s CP L30 (2x) a L34, kde je zas "Pri prachárni" ? ?
Záver: chápem to dobre, že ex-Pri prachárni (bližšie k Alejovej) sa premenovalo (od 11/2007) na Trhovisko (a od 2.8. bude Blšák), a zast. pri Mercury market je Pri prachárni (a zostane aj od 2.8.) (plus na ODT tradične niekto niečo do.....l) ?
PTI
Píše sa september 2010, celé vedenie mesta EhmK 2013, poslanci ZM, predstavenstvo Dodopravovaného podniku mesta Kosit 2013 a zástupcovia firmy Traťostav sa zišli pri starej športovej hale (zastávka Stará radnica Starého mesta v anglickom preklade Old Hall of Old City), aby slávnostne prestrihli pásku a tak odovzdali nadšeným tu prítomným dvom obyvateľom mesta práve ukončenú rekonštrukciu 6 výhybiek a 3 krížení električkokoridovskej trate v hodnote 2,43 milióna €.
Po búchaní šampanského a ochutnaní pravej slovenskej bryndzy s certifikátom jediný slovenský výrobok v rámci EU (okrem slivovice) všetci túžobne upreli zrak do Kuzmányho ulice v preklade Kuzmany Street, kde by od zastávky Staré mesto-Hlavný poštový holub (v anglickom preklade Old City- General post Blue Bird) mala dôjsť slávnostne prvá električka, aby slávnostne prešla prvýkrát vynovenou výhybkou v hodnote 251.312 €.
Po hodinovom čakaní, keď stále nič neprišlo, sa prítomní dozvedeli od tu prítomného dopravného riaditeľa, v tom čase zastupujúceho ekonomického riaditeľa, ktorý medzitým bol poverený dokončením prác na preprogramovaní dvoch nových automatov na lístky, inštalovaných na Luníku IX, tak, aby brali nielen euro, ale aj cigánsku menu, že už nič nepríde, ale že sa vôbec nič nedeje, len žiadna električka nebola dnes vypravená, lebo všetci vodiči už jazdia Formulu 1 za nórsky team Blue Bull Tramway Racing, a noví vodiči ešte neukončili kurz, ktorý beží pod záštitou prezidenta republiky.
A tak išli spokojne do hotela Hilton Paris na pripravené škandinávske stoly.
?