Pan Kristof.
Ziadat povolenie na zverejnenie odpovede poslanca MZ na Otvoreny list
poslancom MZ je koho napad, prosim? To sme uz v pristupe k "verejnym autoritam"
zasli tak daleko/hlboko?
-
Citam tu vase predstavy o rieseni problemov v DPMK a nevidim nic zaujimave.
Ziadat viac peniazi je univerzalne riesenie, nie je treba k nemu nic. Okrem zapalu
pre vec. Nenavrhujete ziadne dlhodobo funkcne riesenie.
-
Monopol DPMK je diera, do ktorej liat peniaze je nezmysel. Vo vasom vybere
z mojej odpovede ste preco zabudli uviest, ze DPMK prepravuje stale menej platiacich
cestujucich? Ako moze dobre fungovat firma, ktorej prijem od zakaznikov sa stale
znizuje?
-
Ako moze dobre fungovat DPMK, ktory riadia politicki nominanti bez zodpovednosti?
V konecnom dosledku su za stav v DPMK zodpovedni Kosicania. Volia poslancov
a primatorov, ktori zakopavaju problem mhd - MHD v meste - pod koberec.
A problem MHD riesi zatial najviac DPMK. Tak aj MHD vyzera.
-
A nevidim dovod, preco by dosledky nemali niest Kosicania. Nech si 75% z nich uzije
svoju lahostajnost, ked nejdu volit v miestnych volbach.
-
Riesenie:
1. odvolat politickych nominantov a najat manazerov s historiou v riadeni firiem v krize.
Odvolat Tkaca. Zmenit Stanovy, ked mesto "schvaluje" plany
DPMK - drobi sa tym
zodpovednost.
2. Zmrazit mzdy THP, zacat vyjednavat o dlhodobom navysovani platov vodicov.
Okamzite zacat konkretne kroky na zlepseni ich pracovnych podmienok.
3. Ziskat info, ako funguje mhd po privatizacii v roznych mestach sveta
a prevziat jeden model. Motivovat firmy, co ziskaju licenciu na mhd.
4. Vytvorit podmienky pre vstup konkurencie do mhd.
Ziadat povolenie na zverejnenie odpovede poslanca MZ na Otvoreny list
poslancom MZ je koho napad, prosim? To sme uz v pristupe k "verejnym autoritam"
zasli tak daleko/hlboko?
-
Citam tu vase predstavy o rieseni problemov v DPMK a nevidim nic zaujimave.
Ziadat viac peniazi je univerzalne riesenie, nie je treba k nemu nic. Okrem zapalu
pre vec. Nenavrhujete ziadne dlhodobo funkcne riesenie.
-
Monopol DPMK je diera, do ktorej liat peniaze je nezmysel. Vo vasom vybere
z mojej odpovede ste preco zabudli uviest, ze DPMK prepravuje stale menej platiacich
cestujucich? Ako moze dobre fungovat firma, ktorej prijem od zakaznikov sa stale
znizuje?
-
Ako moze dobre fungovat DPMK, ktory riadia politicki nominanti bez zodpovednosti?
V konecnom dosledku su za stav v DPMK zodpovedni Kosicania. Volia poslancov
a primatorov, ktori zakopavaju problem mhd - MHD v meste - pod koberec.
A problem MHD riesi zatial najviac DPMK. Tak aj MHD vyzera.
-
A nevidim dovod, preco by dosledky nemali niest Kosicania. Nech si 75% z nich uzije
svoju lahostajnost, ked nejdu volit v miestnych volbach.
-
Riesenie:
1. odvolat politickych nominantov a najat manazerov s historiou v riadeni firiem v krize.
Odvolat Tkaca. Zmenit Stanovy, ked mesto "schvaluje" plany
DPMK - drobi sa tym
zodpovednost.
2. Zmrazit mzdy THP, zacat vyjednavat o dlhodobom navysovani platov vodicov.
Okamzite zacat konkretne kroky na zlepseni ich pracovnych podmienok.
3. Ziskat info, ako funguje mhd po privatizacii v roznych mestach sveta
a prevziat jeden model. Motivovat firmy, co ziskaju licenciu na mhd.
4. Vytvorit podmienky pre vstup konkurencie do mhd.
Vladislav 48
Tých 18 bolo iba dnes doobedu. Včera doobedu ich bolo 25 a poobede ešte 15 navrch, spolu teda 40. Koľko je to % ?
Keď som na problémy s výpravou začal upozorňovať imhd už v máji tak som bol zahriaknutý, že komu s tým pomôžem, keď to zverejňujem. Vy veľmi dobre viete, že som o problémoch s rozvrhom pri vyjednávaniach hovoril už od nástupu Vášho Predstavenstva. Ani vtedy to nikto z Vás nechcel počuť. Takže muselo to do tohto štádia dospieť skôr či neskôr.
Vlado