to je este dobre ked obsadia iba 2 sedacky.no naprd je ze aj ked su okolo nich volne miesta,tak si koli tomu smradu nesadnes.darmo asi sme fakt rasisti.
ja mam vyhodu,ze nevystupujem na konecnej.ja som viackrat zazila jedneho muza (viem o nom ze kedisy pracoval u policie)a ten surovo vyhadzoval ciganov z busu.surovo si vypytal listok a ked ho dotycny nemal,tak letel.aj moj muz uz parkrat povahadzoval takych,no niekedy ,ked je plny bus stihnu znova nastupit o 2 dvere dalej
Zaujimave. V CR totiz si rychliky a IC/EC/SC vlaky prevadzkuju Ceske drahy samy na vlastne podnikatelske riziko, lebo z nich maju prospech. Osobne a zrychlene vlaky prevadzkuju na objednavku krajskych uradov za dotacie. Myslel som, ze tak nejak to je aj u nas, ale kazdopadne diky za opravu.
To iste čo si pisala v prispevku 30247. Keby to bolo tak, že ti ľudia pomôžu keď by si ich nezvládol/la a nie sa len prizerali tak by to bolo ine.... A ešte k tej "diskriminacii" ja vyhodim degeša tak už som rasista a neviem čo všekto ale keď oni obsadia vzadu 2 sedačky okolo nich j eoľných 10 miest tak my normálni niesme diskiminovaní, vôbec.
...tak ich nemam rad ? ? ? ? ☠
Presun z dispečera:
Re #15863 Pindruska: Ja som to už videl a aj to schvaľujem. Aj by som to povolil keď nemá lístok tak čo, lenže nikto si nechce "špinit ruky" a niektorí vodiči sa nechcú naťahovať lebo degeši sú frajeri keď si ťa počkaju na konečnej v počte 20:1 ?
Radšej sa nebudem vyjadrovať čo by som robil so spoluobčanmi..... ?
mne sa vzdy rano zdvihne adrenalin(to namiesto ranajsej kavy),ked je v autobuse smrad a clovek si nema kam sadnut.ze by som bola diskriminovana?vzdy mam dilemu bit a kricat na cely autobus.potom si vsimnem ostatnych ktori kludne stoja a tvaria sa ze im to nevadi.
je to zatiaľ pilotný projekt, ktorý zadalo MDPT a pre jeho realizáciu vybralo KSK. Článok stojí za to, v sumarizácii je prímestská autobusová doprava -13% vozkm, železničná osobná doprava -49% vlkm. "Celkový efekt": 216,9 mil. Sk/rok.
Papyr: tých 38% sú zo súčasného stavu pre pracovné dni, celkovo je to 49% dole, ak som tie čísla správne pochopil. A áno, úsek Ke - Mo - RV sú navrhované samé nuly.
Isidor: je to pravda, práce na projekte koridoru cez PO sú zastavené.
koľajová spojka - z toho čo som pochopil z diskusie na vlakoch.net - padla
"1. Na studii trasovania novej trate cez Presov som robil s kolegami do novembra. Bola ukoncena ekonomickym hodnotenim, a porovnanim s modernizaciou v cez Margecany. Vysledky vysli tak, ze v sucasnosti nas stat nema peniaze na tak narocnu trasu. 22km z 30 (Krompachy - Presov) je v tuneli a to je priserne drahe. Takze prace na trase cez Presov boli zastavene v novembri a teraz pokracujeme na spracovavani dokumentacie pre uzemne rozhodnutie v trase cez Margecany. Termin ukoncenia prac je leto 2008."
a k integrovanému systému - ak sa nemýlim, tak kompetencie v oblasti želežničnej dopravy v regiónoch prejdú na samosprávne kraje až niekedy budúci rok
Ano, Poliaci (aj Ukrajina a severna cast CR) maju 3 kV =. Predpokladam (ale je to ciste len moj predpoklad), ze styk sustav planuju medzi st. Presov a Presov-mesto. To za predpokladu, ze sa postavi ta kolajova spojka Presov-Krompachy. Ak sa nepostavi, styk sustav moze byt kdekolvek pri Kysaku.
Dobre, integrovany vlak v tvare priblizne ako si popisal beriem. Tu skutocne niet v podstate ziadnej inej prekazky, ako odbory dopravy KSK (a pripadne PSK, pretoze to uz by chcelo vytvorit spolocny integrovany system). Je dost mozne, ze tento inak pekny plan skonci na tom, ze nebude vola a teda ani cesta... (skusenosti s PSK z minula)
číslo 38 percent možno považovať jedine za vtip. Veď to by znamenalo nielenže " odstavenie vlakovej dopravy na bočnú koľaj ", ale rovno aj jej " zatvorenie do depa ". Kto môže mať záujem zrušiť železničnú dopravu
30.1.2008 ma zasadat miestne zastupitelstvo THC, ako 2. bod programu je Informácia o súčasnom stave realizácie projektu KORID. Mozno ze potom daju na net nejaky zapis z tohto zasadania a dozvieme sa tak nieco nove...
Peter55
... tak začni