Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Apeer #30253:
aj ta varianta moze byt, lebo vodici nemaju chut lietat za vozmi. si predstav, ze tvoj kolega o polnoci donesie bus na poruchu a ty rano vstavas do prace s tym, ze parkujes na vsa. dojdes na vsa a tam ta poslu na hornadsku, pokial tam prides tak uz budes meskat pri vyjazde. A urcite sa niektore vozidla budu prevazat spat na VSA. Neverim, ze sa im vsetky opravene busi vojdu na dvor na Hornadskej, tak aby sa dalo medzi nimi hybat
Reply on: Apeer #30253:
V prípade zistenej poruchy áno. Ak porucha bude skrytá, respektíve sa prejaví až ráno pri výprave, tak smola... čiže výpadok spoja. A na to sa treba pripraviť. Navyše zaviesť toto v zime, tu možno už len gratulovať.
Reply on: Pindruska #30252:
Ale na kontrolovanie nemáš "právo" a ešte na teba začnu p*čovať ostatní cestujúci. Proste blbci ta blbci ☠
to je este dobre ked obsadia iba 2 sedacky.no naprd je ze aj ked su okolo nich volne miesta,tak si koli tomu smradu nesadnes.darmo asi sme fakt rasisti.
Reply on: Záchvat #30250:
To mam chapat tak ze voz po skonceni sluzby vypravovany z VSA pojde na Hornadsku a odtial naspat na VSA?
ja mam vyhodu,ze nevystupujem na konecnej.ja som viackrat zazila jedneho muza (viem o nom ze kedisy pracoval u policie)a ten surovo vyhadzoval ciganov z busu.surovo si vypytal listok a ked ho dotycny nemal,tak letel.aj moj muz uz parkrat povahadzoval takych,no niekedy ,ked je plny bus stihnu znova nastupit o 2 dvere dalej
Reply on: Isidor #30282:
Zaujimave. V CR totiz si rychliky a IC/EC/SC vlaky prevadzkuju Ceske drahy samy na vlastne podnikatelske riziko, lebo z nich maju prospech. Osobne a zrychlene vlaky prevadzkuju na objednavku krajskych uradov za dotacie. Myslel som, ze tak nejak to je aj u nas, ale kazdopadne diky za opravu.
Reply on: Pindruska #30249:
To iste čo si pisala v prispevku 30247. Keby to bolo tak, že ti ľudia pomôžu keď by si ich nezvládol/la a nie sa len prizerali tak by to bolo ine.... A ešte k tej "diskriminacii" ja vyhodim degeša tak už som rasista a neviem čo všekto ale keď oni obsadia vzadu 2 sedačky okolo nich j eoľných 10 miest tak my normálni niesme diskiminovaní, vôbec.
...tak ich nemam rad ? ? ? ? ☠
PETER55 a co ty?daj nieco z tvojej dennej cestovatelskej rutiny,hm?
Presun z dispečera:
Re #15863 Pindruska: Ja som to už videl a aj to schvaľujem. Aj by som to povolil keď nemá lístok tak čo, lenže nikto si nechce "špinit ruky" a niektorí vodiči sa nechcú naťahovať lebo degeši sú frajeri keď si ťa počkaju na konečnej v počte 20:1 ?
Radšej sa nebudem vyjadrovať čo by som robil so spoluobčanmi..... ?
mne sa vzdy rano zdvihne adrenalin(to namiesto ranajsej kavy),ked je v autobuse smrad a clovek si nema kam sadnut.ze by som bola diskriminovana?vzdy mam dilemu bit a kricat na cely autobus.potom si vsimnem ostatnych ktori kludne stoja a tvaria sa ze im to nevadi.
Reply on: Pindruska #30245:
No ešte, že si to dal/a do " " ? ?
... tak začni
ludia podte sa bavit o "diskriminacii" romskej populacie v kosickej MHD?hm?
Reply on: TA #30239:
je to zatiaľ pilotný projekt, ktorý zadalo MDPT a pre jeho realizáciu vybralo KSK. Článok stojí za to, v sumarizácii je prímestská autobusová doprava -13% vozkm, železničná osobná doprava -49% vlkm. "Celkový efekt": 216,9 mil. Sk/rok.

Papyr: tých 38% sú zo súčasného stavu pre pracovné dni, celkovo je to 49% dole, ak som tie čísla správne pochopil. A áno, úsek Ke - Mo - RV sú navrhované samé nuly.

Isidor: je to pravda, práce na projekte koridoru cez PO sú zastavené.
Reply on: Papyr #30242:
koľajová spojka - z toho čo som pochopil z diskusie na vlakoch.net - padla

"1. Na studii trasovania novej trate cez Presov som robil s kolegami do novembra. Bola ukoncena ekonomickym hodnotenim, a porovnanim s modernizaciou v cez Margecany. Vysledky vysli tak, ze v sucasnosti nas stat nema peniaze na tak narocnu trasu. 22km z 30 (Krompachy - Presov) je v tuneli a to je priserne drahe. Takze prace na trase cez Presov boli zastavene v novembri a teraz pokracujeme na spracovavani dokumentacie pre uzemne rozhodnutie v trase cez Margecany. Termin ukoncenia prac je leto 2008."

a k integrovanému systému - ak sa nemýlim, tak kompetencie v oblasti želežničnej dopravy v regiónoch prejdú na samosprávne kraje až niekedy budúci rok
Reply on: KVKV #30227:
Ano, Poliaci (aj Ukrajina a severna cast CR) maju 3 kV =. Predpokladam (ale je to ciste len moj predpoklad), ze styk sustav planuju medzi st. Presov a Presov-mesto. To za predpokladu, ze sa postavi ta kolajova spojka Presov-Krompachy. Ak sa nepostavi, styk sustav moze byt kdekolvek pri Kysaku.
Reply on: KVKV #30230:
Dobre, integrovany vlak v tvare priblizne ako si popisal beriem. Tu skutocne niet v podstate ziadnej inej prekazky, ako odbory dopravy KSK (a pripadne PSK, pretoze to uz by chcelo vytvorit spolocny integrovany system). Je dost mozne, ze tento inak pekny plan skonci na tom, ze nebude vola a teda ani cesta... (skusenosti s PSK z minula)
Reply on: Kari #30231:
Tie percenta, co su navrhovane, to su percenta zo sucasneho stavu? Ma to znamenat, ze na Moldavu nepojdu ziadne osobne vlaky? ?
Reply on: Kari #30231:
číslo 38 percent možno považovať jedine za vtip. Veď to by znamenalo nielenže " odstavenie vlakovej dopravy na bočnú koľaj ", ale rovno aj jej " zatvorenie do depa ". Kto môže mať záujem zrušiť železničnú dopravu ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.