Reply on: Sarko #1767:
Len by som rád pripomenúť, že kontrast medzi obsadenosťou Optima busu a L5 je z veľkej časti spôsobený aj tým, že kým Karosa má kapacitu okolo stovky cestujúcich, do KT-čka narveš viac ako 350 ľudí. Inými slovami, natrieskaný Optima bus = ani nie z tretiny obsadená L5. Ďalej len doplním fakt, že študentstvo sa v plnej kráse bude realizovať koncom februára, keď začne letný semester, skôr nie. V oslabení sú aj prúdy zákazníkov OC Optima, každý predajca vie, že v januári je po sviatkoch vždy pokles záujmu o nákupy.Na akékoľvek rezolútne vyhlásenia o obsadení L5 a s ním súvisiace je ešte veľa času.
Sarko
Keby si bol totálny laik z davu, tak mávnem rukou... Ale Ty, ktorý si úzko v styku aj s vedením DP a máš možnosť vidieť do mnohých záležitostí zo zákulisia, tak Ťa absolútne nechápem. Alebo Ťa za to platí nejaká skupina študentov?
O zneužívaní hovorí priamo Oddelenie dopravnej služby (ODS) DPMK a asi nie zo srandy sa snažili dohodnúť na časti bezplatnej prepravy na L15 a nahradení Optima busu za električkovú L5. Ja som si nič z prsta nevycucal a realita hovorila sama za seba.
Sám vieš veľmi dobre a aj na všetkých možných miestach bolo JASNE, ZROZUMITEĽNE A ZRETEĽNE vyznačené, že linka Optima slúžila LEN NA PREPRAVU ZÁKAZNÍKOV OBCHODNÉHO CENTRA! Že R-ky chodili vždy poloprázdne a Optima vždy preplnená, je tiež len náhoda? Len mi tu nezačni písať, že v tom čase boli príchody/odchody vlakov k Optima busu, lebo Ťa vysmejem. Tu nejde o to, že R1 ide raz za hodinu, ale o to, že 15 minút pred ochodom R1 a 15 minút po odchode chodila tá R1 stále poloprázdna, kým Optima večne natrieskaná.
Keby v Optima buse cestovalo toľko nakupovaniachtivých cestujúcich, celá tá kapacita by sa mala preniesť na L5. K čomu však došlo? Vidíme, že spojmi cestuje vždy do cca 20 cestujúcich. Práve preto prišlo vhod, že sú prázdniny, aby sa ukázalo, koľko cestujúcich reálne L5 bude využívať. Výsledok máš možnosť vidieť už 6. deň po sebe.
Čo sa týka výhodnejšej polohy, pre Jedlíkovu 5 je najvýhodnejšia dostupnosť k električkovej zastávke L5 a R (150m). Pre Jedlíkovú 7 a 9 je to zastávka Mikovíniho s dostupnosťou k zastávke autobusov L11, 17, 20 a 34 (tiež 150m). Jedlíkova 5 mala na zastávku Optima busu dostupnosť cca 200m a 7 s 9 cca 350m. Stodolovu som nikde nespomínal.
Ohľadne hodnotenia obsadenosti L5 študentami som si ešte nič konkrétne nedovolil hodnotiť. Som si vedomý toho, že veľa študentov ešte len príde, že mnohí nie sú ešte informovaní a že to chce čas. Ten posledný odstavec v príspevku #1762 je prorocký a som presvedčený, že sa aj naplní.