Reply on: Sarko #1767:
Len by som rád pripomenúť, že kontrast medzi obsadenosťou Optima busu a L5 je z veľkej časti spôsobený aj tým, že kým Karosa má kapacitu okolo stovky cestujúcich, do KT-čka narveš viac ako 350 ľudí. Inými slovami, natrieskaný Optima bus = ani nie z tretiny obsadená L5. Ďalej len doplním fakt, že študentstvo sa v plnej kráse bude realizovať koncom februára, keď začne letný semester, skôr nie. V oslabení sú aj prúdy zákazníkov OC Optima, každý predajca vie, že v januári je po sviatkoch vždy pokles záujmu o nákupy.Na akékoľvek rezolútne vyhlásenia o obsadení L5 a s ním súvisiace je ešte veľa času.
milan-cestujúci
O zavedení linky na Jahodnú sa dočítate na letáčikoch na okne takmer každého spoja MHD. Cestujem MHD často (min. 2x denne) a tento letáčik už viem skoro spamäti
Lenže o linke č.5 som sa takto nikde nedočítal. Myslím si, že letáčiky v (trolej)busoch/električkách sú najlepší spôsob, ako informovať o zmenách v MHD, lepší ako oznamy na zastávke. Cestujúci podľa mňa strávi viac času V DOPRAVNOM PROSTRIEDKU než NA ZASTÁVKE.