Reply on: Sarko #1762:
Sorry, ale Igorkova reakcia a Tvoja reakcia na jeho reakciu vo mne vzbudila rozčúlenie a nedá mi povedať, že zavádzanie a demagógiu ovládaš perfektne!1. Aké zneužívanie? Študenti s batohmi? Tak keď majú batohy, tak sa asi valia zo stanice! A ako sa od stanice dostanú na intráky? Do úvahy prichádzajú L17, R1, W a Optima Bus. Čo z toho jazdí najčastejšie? Optima bus. Ktorý hlupák by čakal tri štvrte hodiny na eR-ku alebo sa vozil dookola pol hodiny s L17, keď mu pristaví prázdny priamy spoj k internátom, i keď je to Optima.
2. Čo tu mútiš vodu takými nehoráznymi argumentmi ako že zastávka električky je k internátom bližšie o 80 metrov ako zastávka Optima busu? Keď tá električka ide raz za hodinu, nikto na ňu nebude čakať!!! Pochop to konečne.
3. Ako si dovoľuješ hodnotiť nízku obsadenosť L5 a dávať ju do súvislosti so spoplatnením trasy k Optime? Ak študenti nenašli linku W a Optima bus, väčšina celkom logicky zvolila trasu na prestup skrze L6 + L11, 20, 34. Hádam si nemyslíš, že idú šestkou kvôli výhodnejšej polohe zastávky Stodolova? Veď tomu nemôžeš veriť ani Ty sám.
- Každá nová linka musí najprv vojsť do povedomia - nemôžeš študentov obviniť z ignorovania L5 pár dní po jej zavedení!
- A na základe čoho vlastne vynášaš súdy nad počtami študentov v L5? Jak si dovolíš vyhlásiť, že ju ignorujú v dobe, keď nebeží semster a ešte sa ani nezačalo skúškové obdobie. Tak to Ti aj ja môžem podať návrh na zrušenie L6, lebo ktoviekoľko ľudí sa v nej viezlo v stredu 24.12. okolo štvrej popoludní!!!!!!!!



Sarko
Ja si myslím, že by sme mali rozlišovať tarifné pásmo a spôsob vybavovacieho procesu cestujúcich, čo sú dve odlišné veci. Ja som hovoril len o prvej, ktorá definuje inkasovanú sumu, resp. bezplatné cestovanie cestujúcich. V tomto smere sa o žiadných výnimkách nedá hovoriť.
K tým manežérom. S niekoľkými manežérmi som mal možnosť prísť do styku, ale tí žijú hádam v inom svete. Častokrát nemajú o nejakej MHD ani šajnu.