Reply on: Sarko #1752:
A takto som dopadol, keď som prepisoval "menežer" na "manažér" -> "manežér". Ma nežéér...
). Ked uz sme pri tom, dnes som bol (autom) v IKEI na Zlicine. Linku Zlicin metro - TESCO - IKEA - Zlicin metro uz davno zabezpecuje firma Hotliner, ktora inak jazdi na vylukach za tramvaje a podobnych narazovych akciach, a bola preslavena svojim vovovym parkom, vacsinou z vyradenych K700 poskupovanych po roznych mestach CR, ale dnes tam jazdilo Mercedes Connecto

Vladimír
Ak by však v Košiciach bola prestupná tarifa a lístok v hodnote 12 Sk by napríklad platil hodinu, tak bezplatná časť L15 nemá zmysel, pretože cestujúci si lístok orazí na KVP-čku, na Mikovíniho prestúpi a do cieľa svojej cesty sa dostane s jediným cestovným lístkom.
Re #1750 Sarko:
1. Nežartuj! Akože nie sú tarifné výnimky. Veď vaša tarifa a prepisy s ňou súvisiace sú zložitejšie jak trestné právo!
2. Čo sa týka L5, mám pocit, že tam skôr zapracovala Optima. To, že prakticky navrhla DPMK riešenie, ktoré dopraváci chceli od začiatku, bolo len šťastnou zhodou. Škoda len, že v roku 2001 nikto nechcel počuť ootočke električiek pri Optime, tak ako to DPMK navrhoval. Dnes mohlo byť všetko jednoduchšie.