Reply on: Sarko #1767:
Len by som rád pripomenúť, že kontrast medzi obsadenosťou Optima busu a L5 je z veľkej časti spôsobený aj tým, že kým Karosa má kapacitu okolo stovky cestujúcich, do KT-čka narveš viac ako 350 ľudí. Inými slovami, natrieskaný Optima bus = ani nie z tretiny obsadená L5. Ďalej len doplním fakt, že študentstvo sa v plnej kráse bude realizovať koncom februára, keď začne letný semester, skôr nie. V oslabení sú aj prúdy zákazníkov OC Optima, každý predajca vie, že v januári je po sviatkoch vždy pokles záujmu o nákupy.Na akékoľvek rezolútne vyhlásenia o obsadení L5 a s ním súvisiace je ešte veľa času.
Vladimír
Ak by však v Košiciach bola prestupná tarifa a lístok v hodnote 12 Sk by napríklad platil hodinu, tak bezplatná časť L15 nemá zmysel, pretože cestujúci si lístok orazí na KVP-čku, na Mikovíniho prestúpi a do cieľa svojej cesty sa dostane s jediným cestovným lístkom.
Re #1750 Sarko:
1. Nežartuj! Akože nie sú tarifné výnimky. Veď vaša tarifa a prepisy s ňou súvisiace sú zložitejšie jak trestné právo!
2. Čo sa týka L5, mám pocit, že tam skôr zapracovala Optima. To, že prakticky navrhla DPMK riešenie, ktoré dopraváci chceli od začiatku, bolo len šťastnou zhodou. Škoda len, že v roku 2001 nikto nechcel počuť ootočke električiek pri Optime, tak ako to DPMK navrhoval. Dnes mohlo byť všetko jednoduchšie.