Reply on: 5 #16840:
Zaujímavé, že nad rekonštrukciou, resp. dosadením TRVALÉHO zabezpečovacieho zariadenia tej kategória, aké do KE patrí, sa odborný modrogum nezamyslel. Keby tu bol Esíčko, iste by s radosťou pohovoril o tom, ako sa dobre pracuje na takej "malej" stanice na provizórnom zabezpečovacom zariadení bez technického zisťovania voľnosti koľají a so skupinovými odchodovými návestidlami (=potreba každý vlak "odplácačkovať").
Je to nezaplatiteľné? Keď chce DPMK získať tých 34 miliónov, ktoré im uchádzajú ročne na čiernych pasažieroch, tak zaplatiť policajta za cca 10000 SK mesačne nie je také ruinujúce.
5
Re #16844 1018: K zachovaniu dopravnej obslužnosti - neviem, ktorý príklad si teraz myslel. L27 v úseku Jazero - ŽST je plne nahraditeľná linkami 3, 13 a 19, ktoré by vo večerných hodinách mali postačovať. Fakt si začínam myslieť, že po 20.00 by L27 mohla premávať od Ťahanoviec len po ŽST. Ale tých rezerv vidím viac. Podľa mňa má aj Furča po 20.00 zbytočne veľa ponúkaných kapacít, hlavne vo vzťahu k Palackého a NO.