Reply on: S499.1023 #16885:
Ta pravidelna prepravna kontrola sa mi zda ako momentalne najlepsi variant. Ale treba si uvedomit, ze zrusenim zastavok priamo na Luniku ci pri nom, romovia budu migrovat na ine zastavky (problem sa bude len posuvat). Napr. do Myslavy (Kolibar) ci na Kremnicku alebo Mikoviniho. Co potom? Budeme postupne usekavat z tras liniek? Ako sa to vysvetli ostatnym cestujucim? "Je to kvoli obyvatelstvu z Lunika 9." Nakoniec to bude vyzerat aj tak, ze trebars L20 preleti celou Myslavou a jej zastavka bude az na Maši? Lebo tam je to pre nich uz dostatocne daleko?
Re #16889 Vladimír: Počkáme čo bude ďalej.
Sarko
Je to možné dodnes vidieť aj na záplatách na Fejovej ul., že oblúky sú s veľkými polomermi a v mieste odbočenia pred dnešnými potravinami, kde sa ulica láme v 90° uhle, prechádza koľaj čo najviac z jednej strany ulice na druhú.
Neskôr po roku 1964, v čase keď už spojka kvôli zrušenej nákladnej doprave stratila význam, bolo vyústenie z Fejovej ul. prerobené s odbočkou doľava, smerom ku Domu umenia a nákladné lokomotívy tadiaľ podľa rozprávania očitého pamätníka ťahali v špičke končiace vlaky do vozovne. Vodiči v špičke proste ukončili službu na konečných a údajne nebolo problémom zhliadnuť ani 5 či 10 vlečených električiek rôznych typov, vrátane T. Musel to byť veľmi zaujímavý úkaz.