Reply on: S499.1023 #16885:
Ta pravidelna prepravna kontrola sa mi zda ako momentalne najlepsi variant. Ale treba si uvedomit, ze zrusenim zastavok priamo na Luniku ci pri nom, romovia budu migrovat na ine zastavky (problem sa bude len posuvat). Napr. do Myslavy (Kolibar) ci na Kremnicku alebo Mikoviniho. Co potom? Budeme postupne usekavat z tras liniek? Ako sa to vysvetli ostatnym cestujucim? "Je to kvoli obyvatelstvu z Lunika 9." Nakoniec to bude vyzerat aj tak, ze trebars L20 preleti celou Myslavou a jej zastavka bude az na Maši? Lebo tam je to pre nich uz dostatocne daleko?
Re #16889 Vladimír: Počkáme čo bude ďalej.
Sarko
No a marketing je čarovné slovíčko, ktoré dokáže veľa. Na košickom letisku toho neletí až tak veľa, aby sa DPMK mohol dohodnúť s letiskom, aby sa na tabuli odletov/príletov objavili aj spoje MHD (namiesto číslo letu by bolo číslo linky ?). A ak by to nedovoľovali nejaké predpisy, tak pod veľkým displejom by bol menší s dvoma riadkami, v jednom najbližší príchod a v jednom najbližší odchod.
A k tomu ešte aspoň aj nejaké viacjazyčné letáčiky o možnosti využitia takejto linky so stručnými informáciami o tarife, možnostiach zakúpenia CL a CP.
Na letisku Gatwick ma nedávno prekvapilo nespočetné množstvo stojanov, tabúľ a propagačných materiálov nielen o možnostiach dopravy z/na letisko, ale vôbec komplexné informácie o doprave v Londýne a jeho širokom okolí. Letáčikov, brožúriek, knižočiek, plánikov a cestovných poriadkov sa tam dá spočítať možno aj do stovky.