Sóla majú svoje pre aj proti. Proti: treba vodičov a viete si predstaviť v špičke by napr. na Terase zastavili 3sóla na jednej zastávke a pritom by prvé a posledné bolo rovnakej linky a to jedno meškajúce a druhé nadbehnuté.......
Pre: kratší interval, cca od 19.tej by nemuseli behať dvojičky do polnoci, zníženie spotreby-nevlečenie, neosvetľovanie, nekúrenie kapacitne nevyužitého B voza........
atď....
Pre: kratší interval, cca od 19.tej by nemuseli behať dvojičky do polnoci, zníženie spotreby-nevlečenie, neosvetľovanie, nekúrenie kapacitne nevyužitého B voza........
atď....
Podľa mňa kĺbový autobus slúži na 2 veci, prvou je zvýšenie kapacity bez potreby skracovať interval a druhou riešenie hustých intervalov, kde by sa jednotlivé spoje vzájomne doháňali a chodili napr. zbytočne v dvojiciach za sebou. Podmienku hromadnosti Ti určite splní hoci aj 9 m autobus, pokiaľ máš na linke rozumný interval.

Balky
Re #11145 Sarko: Plny suhlas s tymto prispevkom, az na malickost. Co je pre podnik vyhodnejsie? Platit dvojicku v 20min. intervale, alebo solovoz v 10min.intervale? Co je vyhodnejsie pre cestujucich? Pre cestujucich je lepsi 10min.interval, na DP by mal vysoke naklady na vodicov. Normohodiny nepustia, takby museli zamestnat viac vodicov, aby to stihali (za predpokladu, ze by im DP odmietal platit nadcasy). Pre Dp by bolo najvyhodnejsie, tak ako spominal miso h., maximalne dlhy voz s co najvacsimi intervalmi. Usetria na vodicoch. Preto sa divim, ze stale pribudaju len SU15 a nie Su18. Fakt som zvedavy, co vymysli DP s tolkymi SU15.