Reply on: SHORTY #11160:
Nika je ten záliv na ceste pre zastávku autobusov a trolejbusov
Podľa mňa kĺbový autobus slúži na 2 veci, prvou je zvýšenie kapacity bez potreby skracovať interval a druhou riešenie hustých intervalov, kde by sa jednotlivé spoje vzájomne doháňali a chodili napr. zbytočne v dvojiciach za sebou. Podmienku hromadnosti Ti určite splní hoci aj 9 m autobus, pokiaľ máš na linke rozumný interval.

Sarko
Inak ja som hovoril len o tom, že zo strany dopravného podniku BY BOLO seriózne (nie, že tak aj urobí), ak už nakupuje len 15m verzie autobusov, aby adekvátne posilnil interval a ponuka kapacita zostala nezmenená. Nič mu nebráni, aby niečo podobné nemohol v určitých prípadoch zohľadniť aj v električkovej doprave.
A bonbónik na záver, nestačí, že zo 40 kĺbových električiek nám zostalo len 19?