Reply on: eMareq #11153:
Samozrejme, dve sóla spotrebujú cca. tak isto ako jedna dvojica. Ale myslím si, že električková trať má opodstatnenie tam, kde jedno sólo (=cca. 1 klobása) nepoberá. Takže s tými sólami to nie je až také jednoduché. Nepoznám situáciu v KE ale neviem si predstaviť v Prahe, že yb sa niekde na Ohrade alebo na Ječnej mal miesto súprav preháňať dvojnásobný počet sól:-P.

5
A že nestačí len zaviesť prestupnú tarifu, ale bude treba investovať aj do úprav a rekonštrukcií hlavných prestupných bodov. Lebo nútiť cestujúceho, aby sa zviezol len po NO a potom prestúpil na iné stanovište NO vzdialené 200 m a 3 semafóry, sa mi zdá nekorektné. Veľký prestupný uzol by mal spĺňať určité parametre, ako napr. aj prístrešky pre viac ako 7 a pol ľudí a aby peší prechod medzi jeho jednotlivými stanovišťami bol čo najkratší a bezproblémový. V KE taký momentálne nepoznám.