Od nákupu kĺbových autobusov sa upúšťa, ale kĺbove električky sa rekonštruujú... ehm... aké spiatočnícke.
Prečo sa potom nerekonštruujú sólo električky a nejazdia v 2-krát lepších intervaloch?
fu, nerozumiem prečo tu stále vravíte o 18 metrových solarisoch. konečne to tu Sarko napísal, že 15 metrové autobusy v hustejšom intervale sú omnoho lákavejšie ako polhodinové linky, na ktorých je jedno aký dlhý príde autobus, aj tak je stále natrieskaný.
potom podľa tohoto spiatočníckeho princípu je možné urobiť nesmierne efektívnu dopravu v meste, keď z každého sídliska pôjde raz za hodinu 42 metrový autobus a jeho trasa bude mať 34 zástavok a čas za ktorý sa dostane z jednej konečnej na druhú bude niečo okolo 58 minút
Lenže nezabúdaj, že doteraz to vždy bola zmena liniek bez zmeny tarifného systému. Ak sa potom linkové vedenie zmení radikálne, tak potom tým, ktorí nový a lepší systém nepochopia, ostanú už len oči pre plač.
Vieme, ako je to so zmenami linkového vedenia v KE. Spomeňme si, keď zrušili L17 z Popradskej. Pred Bardejovskú prišiel rozzúrený dav dôchodcov z Michalovskej, pokričali, podupali a do týždňa a do dňa mali L17 späť.
Ja som myslel tak, že pozitívny je príchod nových vozidiel, pričom som súčasne napísal aj, že nedohodnutie žiadneho SU18 je smutnou správou. Smutnou by však nemusela byť, ak by DPMK k tomu pristupoval seriózne a napr. na linkách s prevádzkou kĺbových vozidiel by zadelil zodpovedajúci počet spojov na základe prepočtu kapacity kĺbových vozidiel. Takto by sa mohli skrátiť intervaly spojov a prevádzka linky by bola atraktívnejšia.
Mozno sa DP len pripravuje na prechod prestupnej tarify. Znizi pocet liniek, skrati trasy a zahusti intervaly. Potom uz na L34 nebude potrebny klbak, ale postacia aj 15m solarka.
Tiez sa cudujem, ze DP nevlastni ziaden SU18. Aspon na prezentacie, skusky...
Neviem, čo je veľmi pozitívne na príchode nových 15 m autobusov, keď už teraz je ich tu prebytok. Čo chceme, aby jazdili aj na L34? Tu sú potrebné 18 m vozidlá.
Re #11122: Vladimír: To chápem. Ja nechápem, ak je pravda, čo písal Shorty, že pri ceste z centra na tie konečné by sa nič nemenilo... Vtedy to nemá význam.
Ja to viem tiež tak. Ja to viem od ľudí z PCDčka na Hornádskej a tiež od vodičov a známych. Ja som vedel o 22 SOLARIS-och, no ale keď 23 tak to teda bude SU12(5104-5110) a SU15 (3535-3551) Dôverne mi PCDčkári povedali, že Jazvečíky majú prísť v 2-3 dodávkach.
SU15CNG bude len tento jeden ( 3701 ). Tento bude pre SLOVENSKO unikátom.
S jedným vodičom sme sa smialy, že Košice sú tzv. "SOLARISverktstadt"
Sarko