Lenže nezabúdaj, že doteraz to vždy bola zmena liniek bez zmeny tarifného systému. Ak sa potom linkové vedenie zmení radikálne, tak potom tým, ktorí nový a lepší systém nepochopia, ostanú už len oči pre plač.
Vieme, ako je to so zmenami linkového vedenia v KE. Spomeňme si, keď zrušili L17 z Popradskej. Pred Bardejovskú prišiel rozzúrený dav dôchodcov z Michalovskej, pokričali, podupali a do týždňa a do dňa mali L17 späť.
Ja som myslel tak, že pozitívny je príchod nových vozidiel, pričom som súčasne napísal aj, že nedohodnutie žiadneho SU18 je smutnou správou. Smutnou by však nemusela byť, ak by DPMK k tomu pristupoval seriózne a napr. na linkách s prevádzkou kĺbových vozidiel by zadelil zodpovedajúci počet spojov na základe prepočtu kapacity kĺbových vozidiel. Takto by sa mohli skrátiť intervaly spojov a prevádzka linky by bola atraktívnejšia.
Mozno sa DP len pripravuje na prechod prestupnej tarify. Znizi pocet liniek, skrati trasy a zahusti intervaly. Potom uz na L34 nebude potrebny klbak, ale postacia aj 15m solarka.
Tiez sa cudujem, ze DP nevlastni ziaden SU18. Aspon na prezentacie, skusky...
Neviem, čo je veľmi pozitívne na príchode nových 15 m autobusov, keď už teraz je ich tu prebytok. Čo chceme, aby jazdili aj na L34? Tu sú potrebné 18 m vozidlá.
Re #11122: Vladimír: To chápem. Ja nechápem, ak je pravda, čo písal Shorty, že pri ceste z centra na tie konečné by sa nič nemenilo... Vtedy to nemá význam.
Ja to viem tiež tak. Ja to viem od ľudí z PCDčka na Hornádskej a tiež od vodičov a známych. Ja som vedel o 22 SOLARIS-och, no ale keď 23 tak to teda bude SU12(5104-5110) a SU15 (3535-3551) Dôverne mi PCDčkári povedali, že Jazvečíky majú prísť v 2-3 dodávkach.
SU15CNG bude len tento jeden ( 3701 ). Tento bude pre SLOVENSKO unikátom.
S jedným vodičom sme sa smialy, že Košice sú tzv. "SOLARISverktstadt"
Vladimír : Naozaj zdraželo cestovanie v uvedených lokalitách. A čo sa týka dotácií, je treba vziať do úvahy jednu dosť podstatnú skutočnosť a to mimoriadne kopcovitý terén v KE, kde je aj mimoriadne vysoká spotreba PHM. Myslím, že sa mu žiadne mesto nemôže rovnať. Dˇalej jednu trakciu naviac oproti PO, kde treba brať do úvahy jej obsluhu a aj administráciu, ktorá je odlišná. Ale ináč klobúk dolu Prešovu. Aj ja si myslím, že tam hospodária dobre. ?
Nesporne zaujímavá je však skutočnosť, že to isté Slovensko má príklady aj na mestá, kde bola (a je) dotácia na MHD v prepočte na obyvateľa nižšia ako v Košiciach, pričom kvalitu MHD tam možno z viacerých pohľadov hodnotiť lepšie ako v Košiciach.
Btw. Bolo nespravodlivé, že Bratislava mala v prepočte na obyvateľa vyššiu dotáciu ako Košice. Rovnako ako bolo nespravodlivé, že Košice mali v prepočte na obyvateľa vyššiu dotáciu ako Prešov, Prešov mal v prepočte na obyvateľa vyššiu dotáciu ako Nitra, Nitra mala tv prepočte na obyvateľa... atď... atď... atď...
Re #11105 SHORTY: Ak by som mal zase raz vyzdvihnúť Košice, tak v Košiciach vždy vedeli písať oznamy dobre. Preto som ochotný veriť tomu, že naozaj zvýšili cestovné pri cestovaní ku krematóriu, na letisko a na Jahodnú.
Re #11110 5: Význam nespočíva ani tak v zlacnení vzťahu Moňok - Krematórium ako v zdražení vzťahu centrum - Krematórium.
Re #11113 SHORTY: A revízorky to určite vedeli presne? Nebol by to prvý prípad, kedy by v tarife nemali jasno. A okrem toho mi stále nedáva zmysel jednostranné zlacnenie cestovania, navyše v takých neatraktívnych smeroch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko