Reply on: Vševedko #10424:
Takze ty si mal na mysli riadiaci voz v suprave, ktora by bola tlacena(tahana) serioznou lokomotivou? To ma nenapadlo, pretoze by sa mi to zdalo dost neefektivne. Pegas (persing), za nim 3 vozy (mozno menej) a na konci riadiaci voz. Je to neefektivne, preto som sa hned zameral na 810 (812). Tie behaju po vsetkych lokalkach. A kedze 810 maju kabiny na oboch celach vozov, tak asi odpada potreba riadiacich voznov.Co sa tyka suntov- konkretny pripad:Kapusany p.P.-Bardejov. Dakedy tam jazdila 830, teraz 812. Predtym nebol problem s PZZ, dnes sa cez niektore PZZ jazdi na OP rozkazy. Dovod: velke trenie okolesnikov o hlavu kolajnice (teda aj piskanie v zakrutach) sposobili, ze sa zacali kolesa mazat, no mazivo zasralo IS kol.obvodov. Potom sa od toho upustilo, no 812 nedokazu vycistit svojou jazdou kolajnice od maziva.
A reko? Vid prispevok #10387m kde si pisal,ze zreko krizovatka je podla teba novostavba. No zreko 810(010) uz nie je novy voz (novostavba).Mas protichodne prispevky...
Vševedko
Súpravy 811+911 ako aj 811+012+911 absolvovala rozsiahle skúšky odolnosti voči vykoľajeniu, ako som raz už napísal. Keby mala nejaké problémy, tak by nebola schválená.
Problémy so shuntovaním radu M152.0 evidentne nesúvisia s jeho hmnotnosťou, čo sa dá dokázať veľmi jednoducho - rad M131.1, ktorý bol ľahší, žiadne problémy so shuntovaním nemal. A aj M150.0 má problémy len tam, kde kvôli mizernému stavu zvršku musí byť citlivosť KO na dolnej hranici.
A len tak mimochodom, viem, čo znamená REKONŠTRUOVANÝ, môžeš mi snáď naznačiť, kde som tvrdil, že nejaké 812 sú novostavby (časť 811 novostavby SÚ)? Alebo si mal na mysli niečo iné?
Skutočná príčina toho, že sa u nás neuchytili