Reply on: Balky #10436:
Ale preco to robit zlozito (vsade kde to je mozne obiehat vlak) ked to ide jednoducho (odist na druhu stranu)? Ludi mas v kolajisku, chlapa na spriahanie musis zamestnat (a to napriklad by nebolo potrebne v spuste stanic - v kazdej, kde konci osobna linka a nespajaju sa tam nakladne vagony), tiez to posunovanie spali nejaku jalovu energiu a jalovy cas... atd.
Balky
Re #10431 Papyr:
1. Suhlasim. Na ZSR v sucasnosti nie je klasicka elektricka jednotka (nepocitam TEZ, OZ, trenc. elektricku)
2.Suhlas. Mozes pridat aj Margecany-Cervenu Skalu, no napr. v Gelnici uz niekolko 010 odpajaju, potom este niekde a do C. Skaly dojde solo 810.
3.Suhlas, no aj starsie vozy (820,830,850) aj ked mali prechody, nepouzivali sa.
4. Riadiace vozy by sa vyuzili len na konecnych zastavkach a tych nie je vela. Na vychode by to mohol byt max. Kechnec. Vsade mas koncovu stanicu, kde sa 810 moze presuvat z jedneho konca 010 na druhy. Dlhsie supravy su uz radene s 810 na oboch koncoch supravy.
5. Dlhsie supravy su uz na R, resp. Zr. vlakoch, ktore tiez koncia v staniciach, kde je moznost obehu lokomotivy okolo supravy.
6. Suhlas, ibaze na Slovensku nie je ani jedna takato st.kde by zastavovali osobaky. Bratislav-Filialka nefiguruje v CP.