Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Balky #10382:
niekedy sa plánovalo, že napojenie stanice na Palackého bude urobené mimoúrovňovo, čo by pri takejto frekventovanej ceste bolo najlepšie riešenie. Avšak v dnešnej dobe vzhľadom na finančnú náročnosť tejto stavby je to asi nerealizovateľné ( najmä, keď si to musí uhradiť samotné mesto ).
Reply on: Esicko #10395:
Ved pokial viem, tak by mal byt vypisany tender na dodavku poschodovych voznov s riadiacim voznom ako nahrada za dosluhujuce Pantografy.
Reply on: Esicko #10398:
Keby aspoň tak ten peršing vedel dvojčlenné riadenie (pekná ostuda, že nevie) a bol na oboch koncoch - spotreba by sa prakticky nezmenila, k údivu inteligentov z Klemensovej...
Z celkoveho poctu 35 osobnych vlakov jazdiacich medzi Kosicami a Presovom (v pracovne dni) je v sucasnom grafikone 8, teda 4 pary, tvorene, ako my hovorime, klasickou supravou. Rusen 163 + 4 az 6 B-eciek. Uvidime ci nam v tomto smere prinesie nieco nove mimoriadna zmena Cestovneho poriadku v marci.
O včerajšej havárii Solarisu sa dočítate v článku:
Poslanec Čverčko ráno havaroval, popoludní hlasoval

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=2.2.2005/52279K
Výťah z Korzára o tom, aký rozpočet schválili poslanci mestského zastupiteľstva:
Viac dostane aj Dopravný podnik mesta Košice a to súhrne o 78 miliónov oproti návrhu magistrátu. Aj tak to bude o 20 miliónov menej ako v minulom roku, keď DPMK ešte dotoval aj štát. Pravica obhajuje toto navýšenie tým, že keď už občanom zvýšila dane z nehnuteľností o sto percent, nebude zvyšovať ceny v MHD.

Reakcie:
Primátor Trebuľa: "...Aj to, že pridali DPMK, aby údajne nemuseli zvyšovať ceny, považujem za nesprávne, pretože mesto takto dotuje dopravu aj tým, ktorí v meste nežijú a neplatia tu dane..."

Poslanec Zika (SF): "Nestotožňujeme sa s týmto rozpočtom, ktorý je ľavicový a založený len na tom, že bohatým berie a chudobným dáva, vrátane navýšenia prostriedkov pre DPMK. "

A najlepšie nakoniec - poslanec Frajt (SDA-Smer): "Rozpočet, ktorý navrhla pravicová koalícia, je ľavicovejší, akoby ho bola schopná ľavica vytvoriť..." ?

Zdroj: Korzár
Reply on: Vševedko #10392:
Ze ziadny xxxxt v minulosti na ZSR a teraz u ZSSK nepochopil vyhodu vratnych suprav, svedci aj takmer neexistencia riadiacich voznov u nas ak nepocitam zubacku a ine uzkokolajky. Inak smerom na Ciernu nad Tisou jazdia na niektorych vlakoch pantaky zdvojene, takze 4 masiny a 8 voznov a dvaja rusnovodici.
Neviete, kedy by mal byť dokončený katalóg vozidiel ???
Reply on: Balky #10387:
Isteže to platí pre novostavby, ťažko niekdo spätne rozšíri všetky cesty. Ale reko križovatky je tiež novostavba. Aspoň podľa mňa, ktovie ako to posudzuje správny orgán:-P?
Reply on: Papyr #10388:
Počul som už také zvrátené teórie. Jednak sú to teda dve lokomotívy na štyri vagóny (bo dvakrát pol vagóna je v každej z tých lokomotív, jednak sa tam môže ešte jeden vagón pridať (lenže ho nemajú odkiaľ zobrať - v BM jazdia šesťvozové panťáky ale vložáky zobrali z UL kde jazdia len štvorvozové), jednak asi ešte žiadny xxxxt na ZSSK nepochopil výhody vratných súprav...
Reply on: BMko #10390:
e #10390 ... nevadí, dôchodok bude OK ! ? ?
Reply on: Papyr #10389:
este si zabudol jedno PRED pred Predpubertalne
Reply on: PvvS #10386:
To nie je d3k0, ale nase presovske predpubertalne dieta, Pitto. Takze otazka ma zniet: "Kedy si stihol d3k0 adoptovat dieta, kedze ono pouziva jeho prezyvku namiesto priezviska?" ?
Reply on: Vševedko #10384:
ZSSK pantaky nemaju radi, lebo vraj to su dve lokomotivy na tri vagony, co sa im zda neekonomicke. No uznaj...

Takze keby chceli zhustit dopravu tak, ako som pisal, tak vo forme 163 + 4*plesnive Bh + plesnive BDs. Alebo stiahnu pantaky z trati 190 a 180 a plesnive Bh pojdu tam, ktovie, ako si to sudruhovia na ZSSK predstavovali 🙂
Reply on: Vševedko #10385:
Este viac ako 3m??? ? To nemyslis vazne??? Mozno nove krizovatky, ale reko-s pridavanim dalsich pasov? To sa mi vobec nechce verit.
Dakedy to bolo 3m, pri 2 pruhoch to bolo 6 metrov. Ak sa rozsiri o odbocovaci, teoreticky by to malo mat min. 9 m, podla teba az 10,5m. Ale krizovatky vacsinou rozsirovali o max.2metre. Noo,fakt neviem...
Reply on: Balky #10382:
V súčasnosti je 3,5 m, 3 m len s výnimkou. S 3 m je aj tak dosť tesno, keď Solaris má 2,55 m plus zrkadlá...
Reply on: Papyr #10381:
Hehe, však ani nemajú toľko panťákov:-P.
Reply on: Papyr #10379:
Hmm, ani ROPID nezačal hneď naplno. Ale je fakt, že koordinátor by mal byť prvý bod.
Reply on: TA #10372:
Dakedy mala byt sirka cestneho pasu pre jeden smer 3m. Ci to tak je i v sucasnosti, je otazne, lebo na mnohych krizovatkach po reko je tam akosi natesno.
Pod terajsim podjazdom su v sucasnosti 3 pruhy (2 z mesta, 1 do mesta+chodniky) Presunutim chodnika do tunela by sa nepatrne zvysila sirka vozovky v jestvujucom podjazde. V tuneli by mal byt jeden pas, ci bude oddeleny, alebo spolocny pre smer rovno+doprava na stanicu, to sa este riesilo. Ale presadzuje sa variant s oddelenymi smermi pred krizovatkou. Otazne je, ci to tam vyjde.Krizovatka by mala byt riadena semaformi, z Bus. stanice by sa dalo odbocovat aj dolava-pod mosty.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.