Pri vsetkej ucte k Tvojej osobe, snad nepatris k tym ludom, co veria vetam typu: "Bude sa robit..., bude tender..., zvazuje sa..., nakupime... Ja tu uz par rokov verim len hmatatelnym vysledkom chcenia.
Predsa nám niečo ostalo s TAM BUSu ,4088-ka už nemá zvonček nad dverami,ale ma tam bzučiak s TAM BUSu ,takže pri zatvaraní dverí už nezvoní ale pípa. ☺
niekedy sa plánovalo, že napojenie stanice na Palackého bude urobené mimoúrovňovo, čo by pri takejto frekventovanej ceste bolo najlepšie riešenie. Avšak v dnešnej dobe vzhľadom na finančnú náročnosť tejto stavby je to asi nerealizovateľné ( najmä, keď si to musí uhradiť samotné mesto ).
Keby aspoň tak ten peršing vedel dvojčlenné riadenie (pekná ostuda, že nevie) a bol na oboch koncoch - spotreba by sa prakticky nezmenila, k údivu inteligentov z Klemensovej...
Z celkoveho poctu 35 osobnych vlakov jazdiacich medzi Kosicami a Presovom (v pracovne dni) je v sucasnom grafikone 8, teda 4 pary, tvorene, ako my hovorime, klasickou supravou. Rusen 163 + 4 az 6 B-eciek. Uvidime ci nam v tomto smere prinesie nieco nove mimoriadna zmena Cestovneho poriadku v marci.
Výťah z Korzára o tom, aký rozpočet schválili poslanci mestského zastupiteľstva:
Viac dostane aj Dopravný podnik mesta Košice a to súhrne o 78 miliónov oproti návrhu magistrátu. Aj tak to bude o 20 miliónov menej ako v minulom roku, keď DPMK ešte dotoval aj štát. Pravica obhajuje toto navýšenie tým, že keď už občanom zvýšila dane z nehnuteľností o sto percent, nebude zvyšovať ceny v MHD.
Reakcie:
Primátor Trebuľa: "...Aj to, že pridali DPMK, aby údajne nemuseli zvyšovať ceny, považujem za nesprávne, pretože mesto takto dotuje dopravu aj tým, ktorí v meste nežijú a neplatia tu dane..."
Poslanec Zika (SF): "Nestotožňujeme sa s týmto rozpočtom, ktorý je ľavicový a založený len na tom, že bohatým berie a chudobným dáva, vrátane navýšenia prostriedkov pre DPMK. "
A najlepšie nakoniec - poslanec Frajt (SDA-Smer): "Rozpočet, ktorý navrhla pravicová koalícia, je ľavicovejší, akoby ho bola schopná ľavica vytvoriť..." ?
Ze ziadny xxxxt v minulosti na ZSR a teraz u ZSSK nepochopil vyhodu vratnych suprav, svedci aj takmer neexistencia riadiacich voznov u nas ak nepocitam zubacku a ine uzkokolajky. Inak smerom na Ciernu nad Tisou jazdia na niektorych vlakoch pantaky zdvojene, takze 4 masiny a 8 voznov a dvaja rusnovodici.
Isteže to platí pre novostavby, ťažko niekdo spätne rozšíri všetky cesty. Ale reko križovatky je tiež novostavba. Aspoň podľa mňa, ktovie ako to posudzuje správny orgán:-P?
Počul som už také zvrátené teórie. Jednak sú to teda dve lokomotívy na štyri vagóny (bo dvakrát pol vagóna je v každej z tých lokomotív, jednak sa tam môže ešte jeden vagón pridať (lenže ho nemajú odkiaľ zobrať - v BM jazdia šesťvozové panťáky ale vložáky zobrali z UL kde jazdia len štvorvozové), jednak asi ešte žiadny xxxxt na ZSSK nepochopil výhody vratných súprav...
To nie je d3k0, ale nase presovske predpubertalne dieta, Pitto. Takze otazka ma zniet: "Kedy si stihol d3k0 adoptovat dieta, kedze ono pouziva jeho prezyvku namiesto priezviska?" ?
ZSSK pantaky nemaju radi, lebo vraj to su dve lokomotivy na tri vagony, co sa im zda neekonomicke. No uznaj...
Takze keby chceli zhustit dopravu tak, ako som pisal, tak vo forme 163 + 4*plesnive Bh + plesnive BDs. Alebo stiahnu pantaky z trati 190 a 180 a plesnive Bh pojdu tam, ktovie, ako si to sudruhovia na ZSSK predstavovali
Este viac ako 3m??? ? To nemyslis vazne??? Mozno nove krizovatky, ale reko-s pridavanim dalsich pasov? To sa mi vobec nechce verit.
Dakedy to bolo 3m, pri 2 pruhoch to bolo 6 metrov. Ak sa rozsiri o odbocovaci, teoreticky by to malo mat min. 9 m, podla teba az 10,5m. Ale krizovatky vacsinou rozsirovali o max.2metre. Noo,fakt neviem...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes