Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #25572:
S tym autohradlom mas pravdu..aj priepustnostou...Kym doteraz je na trati autoblok, po novom je to len automaticke hradlo. Takze kym doteraz bolo medzi Kostolanmi a Kosicami par oddielovych navestidiel,po novom bude jedno..aj ked..no nechame sa prekvapit.
Nie som v tom totalne zbehly ako ty, ani ma teraz nenapada,co je ETRCS level II,ale vo vseobecnosti sa na koridori meni vsetko ,co sa da,aj ked EU o tom nechce pocut,najradsej by menila len kolaju ?
A som ozaj prekvapeny, ze s prenosom kodov VZ nepocitali-ved to malo by samozrejme.
Reply on: basta007 #25552:
Lenže na novom vyskoko pokrokovom koridorovom ZZ, čiže na medzistanečnom úseku s občasným autohradlom BEZ KÓDU môžeš maximálne 120 a aj to len vďaka benevolencii slovenských predpisov (v ČR bez kódu max. 100), takže až do ETRCS level II. proste korytor nebude dokončený. Modernizáciou na slovenský spôsob sa paradoxne znižuje rýchlosť a zhoršuje priepustnosť trate.
Reply on: m2001 #25549:
Tak, tak, toto je presná definícia. On by na 160 stačil aj autoblok s kódovaním, len súdruhovia od ŽSR zhodnotili, že oni budú najmodernejší a preto do realizácie ETCS level II. žiadny prenos kódu nebude.
Reply on: Axel #25542:

asi tak pred siedmimi rokmi...
Reply on: Axel #25536:
No tak zase kľud, to čo je zase za bludy? 140 sa u nás jazdí dlhé roky (Kúty-Zohor a Senec-kamsi), v súčasnosti budovaný korytr z BA do Z¨solny sa budeuje kompletne na 160. Na túto rýchlosť sú k dispozícii lokomotíy aj vozidlá, aj keď nie v dostatočnom počte. Momentálne sa však jazdí na "korytore" max. 120 kvôli neexistencii prenosu kódu VZ.
Reply on: Sarko #25533:
No tak kľud, kľud, samozrejme, že tunel sa úplne bežne aj hĺbi!
Reply on: Diggi #25512:
Koľajnice sa predsa menia bežne a než tam dorazí korytorizácia, tak budú zjazdené až po pätu.
Pokiaľ to ale má vyzerať tak, ako to koluje na vlaky.net, čiže jednokoľajka z Krompách cez PO do KE, tak som proti.
Reply on: Stevqo #25565:
3 + 3? To by mohli stavať rovno nové podjazdy. ( aj s predbežným priestorom pre koľajisko ? )
Reply on: Sarko #25533:
Tak to je omyl. Ako hobby sa venujem nielen MHD, ale aj dialniciam a RC a ziadny tunel tam nebude, resp. tak to sice bolo prezentovane, ale sucasnost je taka, ze to, co robia na Palackeho teraz, ze tam je striekany beton a uz zacali podkopavat sucasny most znaci o tom, ze sucsasny most ostane, ale bude sa rekonstruovat, pricom iba pod neho pridaju dalsi chybajuci pruh. Preto tie zelezne rury pod mostom, sluzia na spevnenie. V tomto case je tam dobre ist a pozriet sa na to zblizka, pretoze jasne uvidite, ze uz robia vykopove prace na tom pruhu a definitivne zacnu odstranovat zeminu a staru podperu mosta. Nie je to sice najidealnejsie riesenie, ale kvitujem aj to. KE momentalne 3+3 v tomto useku nepotrebuje, hoci to neznamena, ze to predbezne mohli spravit takto.
Štvorprúdovka na Slaneckej by stála pol miliardy
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=17.8.2007/84326K
Reply on: Isidor #25561:
ahaaa, jasné. Ja som hneď prehliadal to pôvodné značenie a sústredil sa len na to nové. zbytočne tam dokresľovali akože koľajnice - len to zneprehľadnili tým.
Reply on: eMareq #25560:
Heh, mne to pripomina Bushove vyroky, niekde na nete je aj hitparada, kde sa rozhoduje o niekolko desiatok najlepsich 🙂 Ja som nasiel jeden takyto vyrok sa tu celkom hodi:

"To nie je priemyselné znečistenie, čo poškodzuje naše životné prostredie. To sú tie nečistoty v našom vzduchu a v našej vode, ktoré za to môžu." ☠
Reply on: TA #25559:
Ak myslíš to nedávno linkované pdf-ko, tak sa lepšie pozri, je tam ? - rozjazdová výhybka v úrovni zadnej časti nástupišťa na Južnej triede. Ale je to zakreslené dosť divne teda, nakoľko vo výsledku sú v oblúku Južná tr. - Senný trh koľaje tri ? ? ktovie čo chlastal projektant
Reply on: Valec #25558:
Ja som písal o včerajšku. 🙂 Vtedy robili (aj som si to sfotil). 🙂

Inak na diskusii na sme.sk som sa dozvedel, že keď zruším verejnú službu (v našom prípade MHD) tak tu bude ekonomický blahobyt (asi hneď), lebo každá verejná služba vedie k cenovej deformácii a tá vedie k strate efektívnosti. ☠
Po opätovnom zhliadnutí reg. plánu NO zisťujem, že tam nikdy nie je vyznačená 3. predraďovacia koľaj. ? Žeby sa zabudlo ❓
Reply on: eMareq #25550:
No to už sa blížil koniec pracovnej doby a tak asi náradie zbierali, nie?
Reply on: basta007 #25545:
ak by " tunel " mal slúžiť len na odbočenie na stanicu, tak potom ani nemusia robiť mimoúrovňovú križovatku - veď tým by nijako neodstránili súčasný lievik.

Mne sa subjektívne daný podjazd zdá dosť úzky na 4 pruhy - aj po odstránení vyvýšenej krajnice.

Re #25537 veteran: môžeš dať aj presný link, kde sa to dá nájsť ❓
Reply on: *SOLARIS* maniak #25554:
poobede videný na Alpinke

*SOLARIS* maniak

Dnes bol na návšteve v Košiciach ako "ZÁJAZD" Solaris Urbino 12 #348 z DP PREŠOV. Stál na parkovisku pri VšZP na Námestí osloboditeľov.

Foto:

http://upload2.postimage.org/297389/photo_hosting.html

http://upload2.postimage.org/297320/photo_hosting.html

http://upload2.postimage.org/297309/photo_hosting.html

? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.