ALCO a TBUS , presne o tom som písal už veľakrát... Máme nové vozy, ktoré ešte stále nejazdia - už niet z čoho asi tabule a označovače zobrat - niekto sa asi prerátal, ak plánoval zo stiahnutých (vyradených) busov montovat do nových systémom z voza do voza - no žiaľ, asi nevydalo ? ? , pritom sa aj prešlo na systém do nových klbových o displej menej - a stále nie dosť ? pričom stačilo tak málo - objednať tie vozy nové komplet aj s tabuľami ?
No a k rozlúčke som napísal tiež svoj názor - lúčime sa s niečim čo ešte stále nás vozí a to čo fakt nahradili nové SOR v prvej vlne (karosy harmoniky, IKarusy) to už je aj zoršotovane, s tým sa rozlúčit ani netrebalo.. ved načo! ? je to celkom logické všetko, tak sa niet čomu čudovať.. ? Sme na mrtvom bode ?
No a k rozlúčke som napísal tiež svoj názor - lúčime sa s niečim čo ešte stále nás vozí a to čo fakt nahradili nové SOR v prvej vlne (karosy harmoniky, IKarusy) to už je aj zoršotovane, s tým sa rozlúčit ani netrebalo.. ved načo! ? je to celkom logické všetko, tak sa niet čomu čudovať.. ? Sme na mrtvom bode ?
veteran
Presne pred 90 rokmi, dňa 9.5.1924, sa skončila uzávera župnej hradskej Košice–Kostoľany na úseku Komenského ústav–Gajdove kúpele. Dôvodom uzávery bola stavba koľajového spodku a zvršku novej električkovej trate. Obchádzková trasa viedla nasledovne: Komenského ulica – Kadetská ulica (Slovenskej jednoty) – na konci ulice vľavo a ďalej na sever (budúca Národná trieda) – Pod Šiancom – Gajdove kúpele.
Trať do kúpeľov postavilo 70 vojakov technickej roty pešieho pluku č. 14 a 32 len za 31 dní. Slávnostné otvorenie sa konalo 30. mája 1924 od 15:00 hod.