Vie mi tu niekto poradiť? Mám mestskú kartu Košice,ktorá bola vydaná v roku 2013. Na karte je vyznačené ,že platí do roku 2016. Medzičasom vyšiel oznam,že platnosť mestských kariet sa predlžuje na päť rokov.
Tak teraz som z toho jeleň. Karta je nastavená na platnosť tri roky. Treba ísť na DPMK ,aby mi predĺžili platnosť, alebo sa to udeje nejako automaticky. Nerád by som bol,keby som nastúpil do autobusu s plne nabitou kartou a čítačka mi oznámi "neplatná karta"
Tak teraz som z toho jeleň. Karta je nastavená na platnosť tri roky. Treba ísť na DPMK ,aby mi predĺžili platnosť, alebo sa to udeje nejako automaticky. Nerád by som bol,keby som nastúpil do autobusu s plne nabitou kartou a čítačka mi oznámi "neplatná karta"
veteran
1. Nepôjde popod sídlisko po širokánskej ulici, odkiaľ je prakticky všade ďaleko a sú na nej nezmyselne naprojektované zastávky (zlá dostupnosť, zlá poloha),
2. Bude existovať spojnicana STN a NO, t. j. napríklad trať po Svätoplukovej, hoci by to bolo dosť krkolomné esíčko. Pokiaľ by sa stavala trať na Ťahanovce vo schválenom trasovaní na Masarykovej, vedenie trate z MMM na STN po Bencúrovej je passé (takisto tam svoju úlohu zohráva aj plánovaná výpadovka ako pokračovanie Masarykovej ulice smerom na Prešovskú cestu, zatiaľ (už 40 rokov) čiara v územnom pláne),
3. Nebude zastávková turistika na Termináli Sever (v stave, v akom to je teraz, turistika hrozí).
Osobne nie som fanúšikom trasovania trate z Ťahanoviec poza bučky medzi Terminálom Sever a MMM. Oveľa radšej by som videl trasu cez Mier po Krajský úrad. MMM ako hlavný cieľ, ktorý má táto trať dosiahnuť, by sa dosiahol tiež, navyše by bol obslúžený aj Mier, aj TU, Krajský úrad a tak ďalej. V prípade existencie úplnej preferencie ED by spojenie Ťahanovce–MMM nebolo až tak priamé, ale určite pomerne komfortné (veď 27 a 36 Mlynskú baštu či MMM dosahujú prakticky po paralelnej ulici). Popri tom všetkom by sa križovatka na Mieri mohla prerobiť na čiastočne mimoúrovňovú zapustením priameho smeru Mier–Krajský úrad (a vice versa).
Áno, bolo by to celé zrejme drahšie riešenie (aj keď... odpadla by estakáda Masarykova–trať ŽSR), ale oveľa efektívnejšie. V súčasnom stave je totiž projekt trate na Ťahanovce zrelý na trvalé odloženie do veľmi–veľmi hlbokého šuflíka.