Nové trolejbusy pre Bystricu dodá opäť ŠKODA ELECTRIC a.s.

V treťom opakovanom tendri na dodávku nových trolejbusov uspela ŠKODA ELECTRIC a.s. v konkurencii A-Z LOKOMAT s.r.o. a UAB "LBUS"

Tretí pokus bol úspešný a verejnú súťaž na nákup 3 kĺbových a 1 sólo trolejbusu sa podarilo dotiahnuť do úspešného konca. Vo vestníku verejného obstarávania č. 101/2015 zo dňa 25.05.2015 bolo pod číslom 11190 - VST zverejnené oznámenie o výsledku verejného obstarávania. Úspešnou sa stala firma ŠKODA ELECTRIC a.s., ktorá dodala aj súčasné trolejbusy Škoda 30Tr #3001 - #3019.

Zo 6 záujemcov, ktorí si vyžiadali súťažné podklady sa do tendra sa prihlásili 3 uchádzači:

uchádzač cena v € vozidlá karoséria výzbroj
ŠKODA ELECTRIC a.s. 2 070 000,00 Škoda 30Tr a 31Tr SOR Škoda
A-Z LOKOMAT s.r.o. 2 192 710,00 Škoda 30Tr a 31Tr SOR Škoda
UAB „LBUS“ 2 070 000,00 TNB12 a TNB18 SOR Cegelec

Návrhy boli hodnotené na základe ekonomicky najvýhodnejšej ponuky, s nasledovnými kritériami:
1. Cena za predmet zákazky - 80

2. Doba dodania predmetu zákazky - 20

V elektronickej aukcii sa cenu podarilo znížiť na 2 064 000,00 € (Škoda), druhú najnižšiu cenu ponúkol litovský LBUS 2 065 860,00 €, ale získal menej bodov ako A-Z LOKOMAT kvôli dlhšej dobe dodávky.

Kúpna zmluva č. ELC/BUS/010/15 bola zverejnená dňa 19.05.2015 a vyplývajú z nej nasledovné ceny:
- Škoda 30 Tr za 418 782,61 €
- Škoda 31 Tr za 548 405,80 €

V súčasnosti kĺbové vozidlá nasadzované na linky 1 a 3 (Karosa B 961, resp. Škoda 15Tr) nespĺňajú kritériá nízkopodlažnosti, čo by po dodávke nových trolejbusov mohlo byť minulosťou. Minulosťou tiež bude nasadzovanie autobusov na bežné poradia trolejbusových liniek.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Cena 80?! Zas sa pozerá iba na cenu a na riešenie interiéru ani prd, takže cestujúci cestuj ako hnoj natlačený vo vozidle kde nie je miesta na státie? A doba dodania aby sa bodovala, tak to som ešte nevidel teda. To už v tej BB sa pretekajú s Kotlebom aj na meste, že kto je väčší idiot, keď sa v doprave v BBSK absolútne nič nezmenilo a jazdí sa ako SADka lichvárska píska? Som teda čakal viac, že sa urobia nejaké radikálne rezy s tým mrdníkom s prímestskými linkami.
Pestrá ponuka - Karoséria NB od SOR-u tak či tak a výzbroj Škoda 2:1 ☺ .
Zaujímalo by ma, či nové trolejbusy pre BB ešte budú mať tlačidlá na dopytové otváranie z vnútornej strany dverí, alebo už nie tak ako tie v ZA a v BA.