Prečo ťa to tak strašne zaujíma? Vodič je so svojím prideleným vozidlom, pokiaľ je pojazdné, nech sa deje čokolvek. Ak má voz poruchu a je na ňom možné dopraviť sa ešte do vozovne, tak vodič ide s vozidlom do dielne a čaká kým na dielni poruchu opravia a po oprave sa s vozidlom vracia naspäť na linku. Ak je porucha závažná a na dielni to nedokážu opraviť takpovediac "na počkanie", tak vodič dostane iné vozidlo a vrátenie na linku vykoná s ním. A záložný voz, ako už bolo nižšie spomenuté, sa následne vracia nazad do vozovne, alebo ide hradiť iný spoj.
No dobre , ale ak tobude volaká obyčajna porucha s tým že autobus už v den bude neprejazdný tak co potom bude robit vodic toho autobusu , bude v zálohe ? kedže pôvodný vodič , ktorý mal byt v záloe zaskakuje
Včera bol urban ZV-103DN na spojoch 34/15:22 a 34/16:22.
Ďalší kĺb ZV-363CN robil spoje 34/12:52, 34/14:52 a 34/15:52.
Timmy: čomu nechápeš? Menil sa cestovný poriadok, tak celkom prirodzene sa menila aj výprava. A tak je jasné, že niektoré vozy sa museli presunúť na iné linky. Čo je na tom také zvláštne?
nechápem tej výprave už. posledné dva dni 634DT na 32.
dnes zrazu ďalší Urbanway na 32. Konkrétne 32/1 152DT. naďalej jazdí na 97/1 358BI. aj baterkáč 3201 na L3.
Včera na 34 o 15:22 zo stanice Urbanway 18M, neviete ktorý?
Rovnako ZV-315BI okolo 13:30 po R1 okolo čínskeho múru nadol, do Kremničky?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.