To nieje pravda, každý vodič si musí spraviť papiere na trolejbus a bohužiaľ ten kurz niekedy trvá dlhšie a niekedy kratšie. Takisto nie každý ho spraví na prvýkrát.
To je úplne v poriadku, keby to bolo tak, že u všetkých tých vodičov ten kurz na TB prebieha. Lenže to tak nie je, keďže u niektorých vodičov ten kurz ani nebude prebiehať, sú zamestnaní ako vodiči autobusu, nie trolejbusu. A tam tú "logiku" už nevidím.
Počúvaj ty bizár, a kde si majú noví vodiči spraviť papiere, keď nie v podniku? Je celkom logické, že kým si nespravia papiere, nemôžu jazdiť trolejbusom.
Pre aktuálnosť katalógu vozidiel píšem vozy ktoré sú natrvalo vyradené a už do dopravy nezasiahnu, no v katalógu figurujú inak (ak by som napísal aj už vyradené vozidlo ospravedlňujem sa) :
KAROSA B952 - vyradené: ZV160BH, ZV164BH,ZV168BH,ZV361BI,ZV-362BI,ZV366BI,ZV356CE
KAROSA B932 - vyradené ZH012AD, BB516DK (TK je platná ale má poruchu a pravdepodobne už nezasiahne), BB245AY
KAROSA CITYBUS- vyradený ZV-429CD
KAROSA B961 - vyradené ZV317BI,ZV354BI,ZV355BI
IRISBUS CITELIS - vyradený ZV164CA (neprebehne oprava)
To načo sem preradili ZV-709CD? Neverím že DP nemá dostatok záloh.(1501, 1512, 1518, zgenerálkovaná 1528, 1001, 1007, 3201, 3202, 3203 aj tú mini Sorku) a aj keby sa nájde niekto bez papierov na TB (čo je pri podniku prevádzkujúcim v podstate len TB celkom bizár)tak je tam ZV-165BH a ZV-172BH kedže z nejakého dôvodu ZH-012AD nemá novú TK . 12 záloh (ak počítam aj tú sorku ebn) a potrebujú trinástu? Toto je hrozne divný DP ešte aj na pomery slovenských dopravcov, vážne by som sa nečudoval keby tam o chvíľu vytiahnu jazdiť nejakú B732 vytiahnutú z kríkov alebo ešte lepšie konský povoz..
Ex.Bystrický dvojdverový Citelis ZV-994CI dnes už brázdi ulicami Žiaru nad Hronom v červeno-bielom.:)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Timmy