Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PIT #14660:
No ale tak môžu mi poskytnúť praktické info k tomu, že na koho sa mám obrátiť. Lebo na tejto stránke sú kontakty na dopravcov - napr. mailto:dispecing@dpmbb.eu a nikto tam nereaguje. Prevádzkovateľ MHD je kto? Budem rada keď poradíš. Tu som ešte odpoveď nedostala.
Reakcia na: Lujza #14659:
A si si istá, že si nechcela náhodou písať niektorému z prevádzkovateľov MHD (napr. nejaký podnet k doprave) a nevšimla si si, že toto nie je stránka dopravcov (ale súkromná stránka s iniciatívou poskytovať praktické info o verejnej hromadnej doprave), a teda sa prípadne nejedná o správne miesto na takú korešpondenciu?
Pýtam sa len tak pre istotu, či zase nedošlo k nedorozumeniu z nesprávnej interpretácie webu imhd.sk, čo tu býva roky bežným javom.
Prosím vás číta niekto maily na vašich uvedených mailových adresách? Písala som viackrát a doteraz mi nikto neodpovedal.
Dnes na cyklobuse ZV-432DD.
Reakcia na: katnet #14653:
Keď priložíte kartu znova ukáže vám to na obrazovke znova(vtedy platí ako písali revízor si zistí z karty), v tom istom spoji vám "nepípne" 2x. Pokiaľ vám predtým nestiahlo cestovné za jazdu "pípne" a vydá vám lístok. Takže v prípade neistoty môžete s kľudom znova priložiť.
Reakcia na: Timmy #14652:
Poprosim odpoved aj na druhu cast otazky: niekedy clovek dobieha, pri strojceku vela ludi, alebo jednoducho pipne a nevenuje obrazovke pozornost, pretoze predpoklada, ze "zariadenie, ktore ma fungovat, aj funguje!" Listok nevyjde a ja neviem, ci bolo odpocitane cestovne alebo nie... Ak som mala pocit, ze "strojcek pipol", hoci som, napr. bez okuliarov na citanie jeho obrazovku nevidela (zvlast teraz v lete za slnka...), staci, ze predlozim revizorovi dopravnu kartu bez listka, tak? Dakujem.
Reakcia na: katnet #14651:
Dobrý deň, pokiaľ vám píplo a nevydalo lístok a na obrazovke ukazuje vám váš typ lístka,suma a zostatok,tak je to v poriadku. Občas sa stane,že tlačiareň nevydá lístok. Revízori si vedia skontrolovať na svojom prístroji,či máte zakúpený lístok alebo nie.
Dobry den,
chcem sa opytat na nefungujuce strojceky na dopravne karty v autobusoch, trolejbusoch... Co robit, ked strojcek sice pipol, ale nevydal listok? A ak som si nie ista, ci odpocital cestovne, snad si nemam ist pipnut "pre istotu" este raz na iny strojcek. Dakujem.
Reakcia na: S499.1023 #14649:
Uvedené ustanovenie upravuje obmedzenie pre vlak, takže v tomto prípade pre vozidlo - trolejbus.
Reakcia na: Mike #14648:
Takže len každý desiaty trolejbus môže mať prelepené celé okná: -D?
Reakcia na: Timmy #14647:
Vyhláška 254/2020 Z. z. ministerstva dopravy účinná od 1.10.2020
„§ 54 Označovanie vlakov"
(14)
Reklamy a iné touto vyhláškou neustanovené nápisy, oznamy a symboly na vlaku a vo vlaku je možné umiestniť len so súhlasom dráhového podniku a na vyhradených miestach určených dráhovým podnikom, pričom nesmú
f) prekrývať viac ako 10 % celkovej plochy okien.
3011 dnes premiérovo s novou CVR od firmy plast-mont
Reakcia na: Niki222 #14644:
Toto by bolo vhodnejšie adresovať dopravcovi, aby chybu napravil, tu sa problém nevyrieši. Skúste napísať na sťažnosti SAD Zvolen, bude to asi trvať dlhšie ale problém sa vyrieši.
Dobrý deň ,
Každé ráno prestupujem na stadlerovom na linku číslo 21. Pravidelne , každé ráno , tento autobus odchádza zo zastávky o 3 minuty Skorej . Je to môj jediný spoj ako sa dostať načas do prace . Ocenila by som , keď už platím toľké peniaze za cestovné , aby vodiči dodržiavali cestovný poriadok ktorý my vidíme na informačnej tabuli .
Králiky : ZV-577CE namiesto ZV-808CY.
Reakcia na: milanko79 #14639:
ZH012AD je zatiaľ Pravdepodobne len zapožičana takže môže byť...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.