Včera prehliadka starých Karosa,okrem ZV-162CA (34) a ZV-169CA (28) som videl na 22 len staroby: ZV-165BH a ZV-172BH.Nosna linka 22 cez víkend horšia než v Rumunsku.
Urbany jazdia, ale ZV-675DN mala nehodu som počul niekedy v januári. Nejazdí od cca 20. janurára. A na 22/5 jazdí ZV-363CN so svojim vodičom namiesto ZV-845DN, tu bude asi dôvod, že nejazdí vodič.
Ostatné tri som v premávke stretol.
včera
07:57 20 ZV-711CD Rudlovská Karpatská (rovnako ako deň predtým)
22/5 ZV-363CN (aj deň predtým)
na 22 ešte ZV-344CN, ZV-345CN a ZV-314BI (22/1). Nejako nám Urbanwaye nejdú...
Cca 16:53 22 B952 (čelo s čiernym pásom pod oknom) Kúpeľná Radvaňpark
To je tak, keď dopravca aj napriek tomu, že sa podarilo, aby ho MsÚ vyzval k úprave cestovných časov v CP do reality a súladu s vyhláškou, to skrátka má totálne MF a ignoruje to naďalej. Potom napr. večer na L 26 trvá jazda medzi Internátnou a Starohorskou možno aj o 7 minút dlhšie, ako by bolo nevyhnutné. A v lepšom prípade vodiči neodchádzajú zo zastávok v predstihu, čo má ale za následok, že robia prekážku na cestách pomalými jazdami, či zbytočne vystávajú na zastávkach alebo úmyselne odchádzajú neskôr z východzej zastávky. Lenže to je ten najskvelejší dopravca v galaxii, ktorý ani za 12 rokov nie je schopný...
Jediná odpoveď na všetko je, že však máme nové vozidlá.
Že pozdravujem pána vodič, ktorý viedol Urbanway ZV-103DN v utorok večer. Tridsiatkou po prázdnej ceste, pred ľudo- a autoprázdnym kruháčom zastaviť a čumákovať...
draxter