Dnes vozidlo BBDS BB-088BK na spoji primestskej linky 601402/30 zo Seliec do BB uz so svietiacimi transparentami s oznacenim linky cielovou zastavkou a dolezitymi nacestnymi zastavkami!
ZVHD: 01.03.2006: na spoji L34/1606(130) smer ŽST vozidlo ZH-069AO - oznaèenie linky len na prednom èele vozidla;
01.03.2006: na spoji L1/1608(209) smer Nám. L. Svobodu vozidlo ZV-069BB - oznaèenie linky len na prednom èele vozidla, prièom èíslo linky èiernej farby bolo len vytlaèené na bielom papieri;
01.03.2006: spoj L6/1615(120) smer ŽST vozidlo ZV-160BH - vodiè vôbec neprispôsobil jazu skutoènosti, že by mal zastávať na zastávke i napriek tomu, že tam evidentne stála jedna pani na bus. Napokon sa redsa odhodlal zastaviť a zastal za zastávkou, otvoril zadné dvere, pani pobehla a nastúpila do posledných dverí;
01.03.2006: spoj L6/1612(111) smer Tulská vozidlo BB-283AT odchádzalo zo zastávky Úsvit o 16:32:07, teda s meškaním +7:07 min oproti odchodu pod¾a CP o 16:25;
01.03.2006: spoj L6/1712(121) smer Tulská vozidlo BB-283AT odchádzalo zo zastávky Úsvit s meškaním viac ako +10 min oproti odchodu pod¾a CP o 17:25;
01.03.2006: spoj L6/1710(130) smer ŽST vozidlo BB-712AO po odchode zo zastávky Kyjevské nám. odboèilo priamo smerom na Okružnú a neobslúžilo zastávku Nové Kalište;
02.03.2006: spoj L6/1500(106) smer ŽST vozidlo BB-712AO odchádzalo zo zastávky Kyjevské nám. o 15:15:57, teda s meškaním +6:57 min oproti odchodu pod¾a CP o 15:09, navyše po odchode zo zastávky Kyjevské nám. odboèilo priamo smerom na Okružnú a neobslúžilo zastávku Nové Kalište;
02.03.2006: spoj L6/1515(108) smer ŽST vozidlo ZV-160BH odchádzalo zo zastávky Tulská II o 15:21:08, teda s meškaním +5:08 min oproti odchodu pod¾a CP o 15:16;
03.03.2006: na spoji L34/748(33) smer Podlavice vozidlo VK-445AG - oznaèenie linky len na prednom èele vozidla;
03.03.2006: na L1 v smere na ŽST išli cez Švermovu cca o 7:25 v priebehu 2 min po sebe dva spoje s kåbovými vozidlami (pozn. cas medzi dvoma po sebe nasledujucimi spojmi podla CP je 10 min);
03.03.2006: na L1 v smere na Nám. L. Svobodu išli cez Partizánsku cestu cca o 7:50 hned po sebe dva spoje s kåbovými vozidlami (pozn. cas medzi dvoma po sebe nasledujucimi spojmi podla CP je 10 min);
03.03.2006: na spoji L7/1622(77) smer Internátna vozidlo VK-724AL - oznaèenie linky len na prednom èele vozidla vrátane oznaèenia vozidla ako zájazd SAD Modrý Kameò;
03.03.2006: na spoji L24/1700(70) smer Mládežnícka kåbové vozidlo BB-997BS s nezapnutými elektronickými transparentami EMtest - oznaèenie linky len na prednom èele vozidla;
03.03.2006: spoj L6/1710(130) smer ŽST vozidlo BB-712AO odchádzalo zo zastávky Kyjevské nám. priamo smerom na Okružnú a neobslúžilo zastávku Nové Kalište;
06.03.2006: spoj L24/713(7) smer Starohorská nedošlo na zastávku na Ul. Janka Krá¾a ani do 7:31 napriek odchodu pod¾a CP o 7:21, èiže meškalo viac ako +10 min napriek tomu, že sú školské prázdniny;
07.03.2006: spoj L24/713(7) smer Starohorská odchod zo zastávky Okružná o 7:22:20, teda s meškaním +6:20 min oproti odchodu pod¾a CP o 7:16 napriek tomu, že sú školské prázdniny.
moze mi niekto vysvetlit podla akeho casu chodia bryndziari? Pred xvilou som stal na zastavke Internatna otoc. a dosla L97 Odchod mala 17.39 no ona odisla 17.23 tj. 16min skor. "milujem" tuto MHD ?
Zmeny v rozpisoch pre "w":
tak ako aj v "c" aj vo "w" sa zlucila 25/5 + 97/1
doobedne spoje na L24 (9.45, 10.45, 11.45 zo Starohor.) boli doplnene do 25/7
vecer spoj (19.00 zo Starohor.) som nestihol, tak mrknem dnes...
LUK: meskanie do 10 min., ak je sposobene dopravnou situaciou sa da pochopit, nejde o toleranciu. Tolerovat sa da meskanie 3 min., naskok vobec. Ale mne ide o to, ze keby sa hlasili vsetky jazdy mimo toleraciu, nestacilo by forum.
Leeloo: na 51 sa nedalo spolahnut odkedy chodi do Sasovej, teraz sa na presnost primestskych liniek neda spolahnut. Treba sa stazovat na kazde meskanie nad 10 min., aj pisomne.
Bola by som rada, keby ste dodržiavali časy odchodu a nenechali ľudí mrznúť na zastávkach. Už sa stáva pravidlom, že linka o 13:20 zo Sásovej ide o 20 minút neskôr a tiež linka o 15:43. Ďakujem, že moje dieťa príde domov mremrznuté!!!!!
Takže počet exMHD vozov na prímestskej doprave sa nám veselo rozrastá.
Po 776BV, 088BK dnes už aj 995BS ?
O 11.00 išla na Poniky, 14.00 na Španiu Dolinu. A naviac má aj fungujúce transparenty EMtest ? A takisto pokladňu má nejako prispôsobenú a lístky šofér vydáva rovno zo žltej pokladne.
Na zmluvnej doprave Tesec je 996BS a aj tá má už funkčné Emtesty (na celý transparent "zmluvná doprava")
ZVHD: 28.02.2006: spoj L24/713 v smere Starohorská - ex-prešovský vyradený Ikarus - meškanie zo zastávky na Ul. Janka Kráľa +14 min;
01.03.2006: spoj L3/705 v smere nemocnica - kĺbové vozidlo BB-839AK - na transparentoch BUSE zobrazené zastávky, ale ani na jednom číslo linky, pričom vozidlo úplne neoznačené číslom linky;
01.03.2006: spoj L24/ v smere Mládežnícka - kĺbové vozidlo LM-337AC - označený číslom a trasou len vpredu, inak žiadne ďalšie označenie linky.
Dnes L42 (nechodí z iliašu do senice) citybus BB-868-BA, zato na L80 plošina.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.