Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ZVHD:
07.09.2006 - o 7:24 išli hore Švermovou ulicou v smere Tulská hneď za sebou vozidlá ZV-318BI na spoji L26/648 a BB-824BK na spoji L6/713, pričom podľa CP má byť medzi nimi rozdiel 10 min - L26 odchod zo zastávky Úsvit podľa CP o 7:15 a L6 o 7:25. Takéto nehorázne meškanie spojov L26 je úplne bežným javom, pričom podotýkam, že pri 20-minútovom špičkovom intervale to znamená, že z Tulskej a Moskovskej tak 30 min nešiel žiadny spoj a potom idú dve vozidlá súčasne - skrátka ZVHD!
07.09.2006 - spoj L34/745 v smere Podlavice meškal už zo zastávky Partizánska cesta 4,5 min.
Dnes na linke 22 BB-868BA ?
Po prvýkrát od nového CP bola celá a-čková výprava na linkách 21, 22, 24, 25 a 26 komplet kĺbová:
L21+22: BB 997BS, BB 349BJ, BB 241AY
L24+25: BB 716BE, ZV 314BI
L26: ZV - ? (B961E), BB 294BD, BB - ?(B941)
V podstate sa to zhoduje s popisom uvedeným v mojom predošlom príspevku.
Schuhu: ...a dnes Ares BB-148CG 😉
Ali B.: super, obdivujem ťa... ?

Ja len niečo doplním k L24+25. Zo začiatku sa to dosť prehadzovalo, v posledných dňoch sa to ustálilo, tak uvidíme...
Teraz to vyzerá nasledovne:
2 celodenné poradia, ktoré nejazdia v a, vozy sa tu nestriedajú a jazdia tu konštantne ZV 315BI, BB 993BC
2 celodenné poradia, ktoré jazdia v a, vozy z každého poradia sa strieda s poradím, ktoré jazdí len v špičke (ráno+poobede - tiež na L24+25), jedná sa o dvojicu navzájom striedajúcich vozov (ZV 314BI/ZV 352BI, BB716BE/ZV 316BI)
Špičkové poradia sú 4 (okrem 2 spomínaných, na ďalšom sa voz (ZV 306BI/BB 349BJ) strieda s L21+22, na poslednom sa voz (B961 BB-?/B961E ZV-?) zrejme strieda s L26)

Ešte celkom nechápem výprave na L26, obávam sa, či tam nie je jedno poradie aj sólové, pretože tie sa tam počas x dosť často vyskytujú...

K striedaniu vozov na L21+22, možno sa mýlim, ale podľa môjho pozorovania je to dosť systematické. Dané vozidlo urobí jeden pár spojov na L21 z Pieninskej, vráti sa späť na Pieninskú, a potom z Pieninskej už ide na L22 (alebo naopak)
príklad poobedná špička x:
z Pieninskej odchody (spolu 21+22): 15:07,27,47 16:07,27,47 (ten istý voz, čo šiel 15:07 ide aj 16:47, keďže je to 5. spoj - nepárne číslo - v poradí, tak to vychádza na zmenu linky)

na záver: včera ma prvom spoji novej linky Banská Bystrica-Olomouc AXER BB 598BL ? .
Reakcia na: Ali B. #1118:
hm, dobra praca. ?
Vo Zvolene sa na linke Zvolen-Sliač objavila B952E, asi ZV-142.... .
Takže mám už kompletné obehy "w" na ZVHD. Tak sem napíšem stručné info iba ohľadom toho, aké sú prejazdy a koľko je poradí a podobne. Nebudem hodnotiť, lebo to by bolo na veľmi dlhý príspevok.
Zatiaľ mám "w", no od obehov v "c" sa líšia zrejme minimálne, ale keďže "c" ešte nebolo, nebudem sa k tomu vyjadrovať. V obehoch "a" mi treba vychytať ešte zopár drobností, takže tie neskôr.

L1: 4 poradia, vcelku chronologické. Sú tam vozy BB-348BJ, BB-352BJ, BB-244AY a ZV-305BI ktoré sa medzi sebou striedajú. 2 poradia sú celodenné, jeden jazdí klasickú striedavú (špička ráno a poobede) a jeden špička ráno, sedlo doobeda a dva spoje v špičke poobede (končí 15:08). Večer robí dva páry spojov zo žel.st. ZV-169BH z L80, vďaka čomu má šofér na 1/2 takmer 2 hodiny pauzu.

L2: dosť jednoduchý CP, dva poradia, obidva celodenné. Na jednom je stále BB-692BI, na tom druhom sa strieda BB-028AG s ZV-168BH (z 90/3 - k tej 90/3 sa vyjadrím pri L90). Kvôli tomu aby mal jeden voz prestávku, jeden pár spojov robí 756BX / 643AN z L34.

L3+9: vo "w" je prakticky nezmenená. Sú tu 4 poradia, dva celodenné, jeden jazdí iba poobede. Vozy: ZV-355BI, ZV-356BI, BB-587AF a BB-297AH. Tie spoje ktoré robil náhradný spoj ešte 1518 večer (19:05 z vozovne) boli doplnené do 3/3. Inak bez zmeny.

L6: jedno poradie celodenné, stále je tam BB-824BK. Posledné dva spoje zo ŽSR robí ZV-169BH z L80.

L7: tiež takmer nezmenené. 3 poradia, dva celodenné, dosť sa tu striedajú vozy, takže ešte neviem čo tu "zakotví". Poobede 7/3 začína už 13:52, aby mohli mať na 7/1 a 7/2 prestávku. Potom 7/3 jazdí tie spoje, ktoré robila (t.j. 15:05 zo ŽSR).

L20: primitívny CP kde si prejazdy dokáže vypočítať každý. Sú tu dva poradia, jedno celodenné, striedajú sa tu BB-631AS a ZV-164BH.

L21+22: chaotické prejazdy kde treba vidieť všetky spoje, ak chce človek tie prejazdy zistiť. Všetky poradia sú rozhádzané medzi L21, ale žiadnym systémom ani chronologicky. Raz L21, potom 22, zase 22, potom 21 bez akéhokoľvek systému.
Je tu 5 poradí, z toho 3 celodenné. Vozy: BB-997BS, BB-349BJ, ZV-308BI, BB-241AY a ZV-317BI. 349BJ sa strieda s L25, takže sa tu objavuje aj ZV-306BI. Do linky je na vykrytie prestávok doplnená prejazdovo jeden spoj z L90 (ZV-312BI)

L24+25: ďalšia chaotická linka, kde dochádza ku striedaniam medzi linkami všelijako. Na L24 - 4 poradia, L25 - 4 poradia. Vozy tu ešte nie sú ustálené, čo sú tu stále tak BB-993BC, BB-716BE, ZV-316BI, ZV-315BI, ZV-314BI, ZV-352BI a ZV-306BI sa strieda s BB-349BJ z L22. Pravdepodobne sa niektoré tu striedajú aj s L26. Jedno poradie robí ráno L25, poobede jeden pár spojov na L24 a potom prejde na L26. Iné poradie spraví 5 párov spojov ráno na L24 / 25 a poobede o jednej iba jeden pár (!) spojov a skončí. 2 poradia sú celodenné ktoré jazdia aj v "a", dva sú celodenné ale nejazdia v "a". Zatiaľ je mi záhada, ako sa budú striedať, lebo šoféri sú tam stále tí istý.

L26: tá je už trochu systematickejšia. 4 poradia, 3 celodenné. Vozy: 244AR, 294BD, ZV-318BI a 715BE ktorá sa strieda s L25. To jedno poradie ktoré je iba v špičke doobeda a poobede jazdí poobede iba jeden pár spojov a končí. Potom ním pokračuje už spomínané poradie z L25. Naviac spoj 13:18 z Tatranskej robí stále záložný voz.

L32: jednoduché, všetky spoje jeden voz - 868BA.

L33: rovnako, všetky spoje jeden voz - BB-651BU / BB 245AY (strieda sa s L41). Spoj 5:25 z THK robí ZV-169BH z L80.

L34: vcelku systematické, 4 poradia, 2 celodenné, jeden klasický striedavý a jeden (BB-027AG) jazdí stále iba špička ráno a sedlo doobeda. Poobede namiesto neho jazdí 90/3. Vozy: BB-643AN, BB-632AS, BB-027AG a BB-756BX.

L41: všetky spoje jeden voz: BB-245AY / BB-651BU. Spoj 9:30 od Iliašu,most pochopiteľne robí končiaca 868BA z L32

L42+56: ostalo to tak ako bolo. Jazdia tam prímestské busy (VK-212AF a ZV-839AU), pričom ani neoznačujú že je to L42, iba tabuľu že idú po Šalkovú. Všetko ostatné je rovnaké.

L43: jednoduchý CP - 2 poradia, jedno celodenné - ZV-361BI / ZV-365BI ktoré sa medzi sebou striedajú. Večer posledný spoj na L43 robí 54/1

L51: nezmyselné, chaotické, s dlhými prestávkami. 3 poradia, 2 celodenné. Vozy: ZV-836AU, ZV-832AU, ZV-997AU. Ráno robí posilový spoj nočák (raz tam bol VK-445AG, potom ZV-998AU). Často spoje idú iba po VÚB a o 15 min. pokračujú tým istým smerom...

L54: takmer nezmenené. 2 poradia, striedajú sa tam ZV-165BH a ZV-172BH. Ráno ten spoj 5:24 z Uhliska robí nočák, 13:15 z Uhliska zase prejazdovo 55/4. Jediná zmena že 54/1 ide z Harmanca ako expres 13:59 a ten čo išiel hore 13:15 ide dole 14:08. Večer 21:15 ide na L54 bus z L43.

L55: 4 poradia, dva celodenné. Vozy: ZV-837AU / DT 232AC a ZV-364BI / ZV-362BI. Hlavne tá 55/4 robí málo spojov - iba 3 páry spojov na L55 a jeden na L54.

L80: všetky spoje ZV-169BH

L90: dva klasické poradia pre ZV-309BI a ZV-312BI. Naviac ja som tu pracovne označil jedno poradie ako L90/3 - totižto ráno robí posilové spoje z Pieninskej cez Sládkovičovu, potom jeden spoj na L3, jeden spoj na L1. Poobede spraví 4 páry spojov iba na L35 do Skubína.

L97+98: všetky spoje jeden voz - prímestský (!) - VK-445AG alebo ZV-998AU. Je jasné, že zvolenčania nechcú platiť revízorov v noci a tak sa poistili busom do ktorého sa dá nastupovať iba prednými dverami.

Takže toľko

?
Reakcia na: Peva1 #1115:
Ceresnickou na torte je, ze taky zhluk spojov mas cele doobedie, az to zaciatku poobednej spicky...

Osobne ti odporucam napisat oficialnu staznost na MsU (odbor dopravy) a aj do SADZV.
opravujem, tá 26-ka meškala nie 10.32 ale 09.32, ?
K A T A S T R O F A !!!!!!!!!!!!!! to dnešné cestovanie... ? ☠ Vodiči na novozriadenych linkách (napr.26) buď nepoznajú linky alebo niesu schopní stíhať. Dnes pri Úsvite l.26 mala ísť 10.32 a namiesto toho šla 10.48.... To sa vráti supercestovanie z januára???
A ešte k tým CP... Od 10.00 pri VÚB prvý autobus na Sásovú ide 10.22,za ním 10.23+10.22+10.25 (4 linky naraz!!! ) a potom zase pol hod.NIČ!!!!! To je to skvalitnenie dopravy???? ? ? ?
A pán riaditeľ sa niekedy previezol v raňajšej špičke zo Sásovej na Roosweltku, keď usúdil,že expr.linka 91 je ZBYTOČNÁ?????
L32: 868BA ? aby náhodou Bystričania nezistili, že majú aj skutočne NP autobus, keď už 867BA nejazdí...
Reakcia na: kvietok #1112:
aspoň vidíš ako sa po zmne dopravcu od nového roku skvalitnuje MHD. Alebo zase za všetko aj teraz môže zase tá zlá hnusná SAD BBDS???? ?
toto je už naozaj konečná verzia CP?To si robíte srandu.Hlavne,že je pospájaná Sásová,Fončorda a Radvaň a ľudia z Uhliska napr.spod mostíkov alebo inej časti Uhliska môžu šľapať na žel.stanicu alebo na nám.Slobody pešo aby sa dostali na nejaký spoj.Nech si to kompetentný skúsia aká je to "štreka".
SUPER!!!!!!
? Ten nový cestovný poriadok je asi žart!
Doteraz sme sa tlačili ráno do nemocnice zo sásovej.
Zrušili ste 91 a myslíte,že 24 to zachráni? Študenti cez školský rok chodia 25 a 91 na THK, nie na fončordu!!!
A to nehovorím o tých blbích ľudoch,ktorý na strieborné nám. pôjdu 25 namiesto prázdnejšej 24,lebo pôjde o 2 minúty skôr. ?
Včera na L1 nízkopodlažák ZV-169BH ?
Dnes ZV-837AU opäť na L42... ?
Reakcia na: Flying #1107:
mal si sa ty obetovať... ? alebo sa mám ja? ?
Reakcia na: LUK #1106:
Bolo to skrz pilotny preukaz na agoru... ?
L42: ZV-837AU... ? už zase, páni?? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.