Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Danny #9553:
Hm, na presovskom fore tiez nadavame na piatky a soboty, lebo v tieto noci nam nase tri nocne spoje nestihaju poberat a dosli sme k zaveru, ze nutne potrebujeme stvrty. Len neviem, aky smajlik dat za tou spravou, aby ste si nemysleli, ze vam to zo skodoradosti pisem.
Pozeral som sa na novu historiu. Pekne spracovane!
Mam k tomu 2 poznamky:
1. Linky 7 a 13 k 31.3.1961 sa mi zdaju totozne
2. Skuteckeho ulica ma tazky osud - uz sa volala Hitlerova aj Stalinova... trochu ironicka kombinacia:)
Reakcia na: PIT #9552:
A to ani nehovorim, ze ako by boli ziskovi v piatky a soboty!!!
Reakcia na: Danny #9551:
však sa hádam nebudú prispôsobovať časovými polohami týchto "spojov" svojím zákazníkom a nebudú si znižovať náklady vytváraním tržieb z poskytovania svojich služieb, ktoré by súčasne napomohli aspoň minimálne zvýšiť spotrebiteľskú (ne)dôveru v ich spoločnosť. Ale to je zbytočné rozoberať. Skôr prežijeme atómový výbuch, akoby sa BBDS začala správať normálne ?
Reakcia na: Danny #9484:
Tak tu je pisomna odpoved na moju ziadost o "spristupnenie" nocnych spojov (prisla az dnes):


---26.5.2005---
"Spoje [uvedene v mojej ziadosti] su vyuzivane nasou spolocnostou ako technologicke jazdy pre odvoz a dovoz zamestnancov v neskorych nocnych a skorych rannych hodinach.
Technologicke jazdy su priamo nadviazane na urcite personalne, technicke a organizacne podmienky, kt. sa v priebehu oddobia v zmysle vnutornych org. opatreni casto menia.
Z tohto dovodu sa casto meni aj casova poloha a trasa tychto technologickych jazd a v sucasnej dobe nie je mozne ich vyuzitie ako riadne spoje MHD.

S pozdravom

Ing. Miroslav Snopko
veduci prevadzky MHD"



P.S.: Odpoved na 2. ziadost (zatial) neprisla
Reakcia na: S499.1023 #9549:
vedel som, že sa Ti bude páčiť a preto som Ti ho odfotil... ?
Reakcia na: Danny #9547:
Ale to vozidlo je VÝÝÝÝBORNE balkanizované ? ? ? .
Dotácie na prímestskú dopravu

Banskobystrický samosprávny kraj vyčlenil z tohtoročného rozpočtu približne 160 miliónov korún na dotáciu prímestskej autobusovej dopravy. Financie poskytne trom akciovým spoločnostiam banskobystrickej, zvolenskej a lučeneckej SAD a spoločnosti Diago Brezno, s ktorými uzavrel zmluvy o výkone vo verejnom záujme. Napriek tomu, že viaceré prímestské linky smerujú aj za hranice samosprávneho kraja - do Levíc, Žiliny, Dolného Kubína, Popradu a ďalších miest neuvažuje BBSK o ich zrušení, ani o skrátení po hranice kraja, ako to už v podobných prípadoch avizovali niektoré samosprávne kraje.
Na diaľkovú autobusovú dopravu však spomínané SAD-ky dotáciu od BBSK nedostávajú. Ani ďalší súkromní dopravcovia, ktorí majú síce licenciu na poskytovanie prímestskej autobusovej dopravy, ale BBSK s nimi zmluvu o výkone vo verejnom záujme neuzatvoril. Dopravu v rámci kraja zabezpečujú na niekoľkých linkách v čase, kedy o ich dotáciu BBSK nemá záujem. Štyri spoločnosti, s ktorými BBSK uzatvrel zmluvy, zabezpečujú autobusovú prepravu na vyše 30 diaľkových linkách. Okrem nich aj na bezmála 170 prímestských. Ostatní dopravcovia ju realizujú na približne desiatich prímestských linkách.
Samosprávny kraj vydal pre dopravcov, ktorí zabezpečujú pravidelnú autobusovú dopravu v jeho územnom obvode, cenový výmer. Platí od začiatku apríla pre vnútroštátnu pravidelnú dopravu osôb, ak vzdialenosť od východiskovej po konečnú zastávku nepresahuje sto kilometrov. Základné cestovné sa v ňom nezmenilo. Vo výmere sú aj zľavy, ktoré už niektoré samosprávne kraje neposkytujú. Týkajú sa detí do 6 rokov, prepravy invalidnéh vozíka, vodiaceho psa a ľudí nad 70 rokov veku. Za 5 alebo 10 korún podľa vzdialenosti prepravia dopravcovia jednosmerne v pracovné dni ľudí nad 70 rokov, vodiace psy a invalidné vozíky. Za zľavnené cestovné vo výške polovice obyčajného cestovného počas dní školského vyučovania, ako aj deň pred a po ňom môžu cestovať študenti.

(na) Bystricko-brezniansko, 24.týždeň 2005
K tejto fotke http://vl-company.euweb.cz/mhdzv/mhdzv12.html by som pridal komentar: Volim, teda som vôl 😃
Reakcia na: Papyr #9538:
Aussig je, ak sa nemýlim, ešte posledná 600V prevádzka.
Reakcia na: Papyr #9536:
Keďže prvá séria bratislavských 15Tr sú 750V vozy, ktoré mali ísť pôvodne do BB, len tam ešte vtedy akosi nemali po čom jazdiť (paralela Prešov 1961:-P), tak možno aj DPB by mal záujem...
Pre tých, čo nesledujú hlavnú stránku upozornenie - bola doplnená sekcia História. ? ?
Asfaltovanie Severnej je hotové. Len som zvedavý, ako dlho budú vodiči rešpektovať zákaz vjazdu...
Čo som si tak všímal vozidlá na linkách 24, 25, 35, 36, tak podlavické linky vyslovene vozia vzduch, 25ka tiež nie je nejako preťažená, ale 24ka chodí celý deň natrieskaná. Prekvapila ma obsadenosť L98. 🙂
mimi: a čo som asi pred chvíľou spravil? ? A nerobím špionáž, ale fotodokumentáciu v celom obchádzkovom úseku... ?
Luk robis spionaz a ani sa neozves
Aktuálne info zo Severnej: jedna polovica cesty už je vyasfaltovaná, začína sa asfaltovať druhá. 🙂
Reakcia na: LUK #9537:
Viem, ze si sa pozastavil nad oxymoronom "BBDS planuje" 🙂

Mesta na 750 V s prevadzkou 15 Tr: Kosice, Zilina, Chomutov+Jirkov, Usti nad Labem, Ceske Budejovice. Tie posledne dve by teoreticky mohli javit zaujem, zvlast Usti. No a ked si uvedomime, ze trolejbus na 750 V moze jazdit aj na 600 V (opacne nie), tak mame k dispozicii celu trolejbusovanu vychodnu Europu - Bulharsko, Rumunsko, Ukrajina, Kazachstan, Moldavsko, ale mozno aj Madarsko ci Litva 🙂
Papyr: na iné som sa pýtal, ale nevadí...
Otázka je, kto by ich chcel a potreboval... Lebo to, čo sa na nich robí, nie je rekonštrukcia, ale skôr repasia, po ktorej o dva-tri roky vyzerajú rovnako, ako pred ňou... A komu by boli treba? Košiciam nie, Žiline nie, ani nikde inde sa neplánuje rozširovať trolejbusy.
Reakcia na: LUK #9535:
No vieme, ze "planuje", "zamysla" dlhodobo odstavit trolejbusy, co je signum malum ominis (znamka zleho osudu). Ak by nedajboze doslo k ich zruseniu (ktore mesto ani velmi nemoze ovplyvnit, ak nevlastni samotne vozidla), co sa stane potom s tymi trolejbusmi? Ponuka inemu mestu? (Mesta na 750 V by si mozno radi za lacny peniaz zakupili osvedcenu a rekonstruovanu 15 Tr.) Alebo srotacia?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.