Dnes som išiel o 9:04 z Radvane - Pošty akože na trolej č.9.Bolo mi to čudné ale išla trojka.Vravím si: lepší vrabec v hrsti ako holub na streche. Idem.A na Fončorde pri intrákoch čuduj sa svete: pani, čo nastupovala hovorí: vy ste asi nemali ísť, ale ja som DEVIATKA pani. Tak to sa teda majme.
Odporúčam každé číslo vydeliť tromi. Napr. takto: dvojka bude 0,666 - šestka bude dvojka, sedmička bude 2,33333333 atď. Ja vášho Lenina!
jano nemas pravdu. Presov je sice vacsi,ale nie o vela,Nitra nema vobec vybudovanu trolejovu siet a ta je vacsia o dost od BB,aspon poctom obyvatelov. To vravi za opodstatnenost trolejov v B.B.
rabbit keby bola v B.B dobudovana riadne trolej siet,napriklad do Sasovej,pomohlo by to v prvom rade ekologii, ale porovnaj si naklady vybudovanie elektrickovej siete a dostavanie trolej siete.
Ešte postaviť visunutú lanovú dráhu medzi Sásovou a Fončordou namiesto linky č. 24. A metro by nebolo zlé medzi MsZ a SAD, aby mali tí dvaja bližšie k sebe..
rabitt ta prva otazka je normalna odpoviem s humorom pokial bude Kralik primatorom to nehrozi. Na druhu otazku ti odpoviem tiez s humorom odpoviem, elektricky v B.B. je blbost taka ako metro v Ocovej.
Iron najprv sa zobud pozri sa do zrkadla, povedz tej opici co tam uvidis dobre rano,potom sa nauc citat,precitaj si cely text na uvodnej stranke a zistis,ze toto neni stranka Sad. Ak sa ti nieco nepaci stazuj sa na www.lamparen.sk
Kurnava ked uz zdrazujete a robite hovadiny na cele s tym dementom Kralikom tak sem aspon dajte vsetky cestovne poriadky doriti nech to clovek ma poruke nie trepat sa odpisovat na zastavku ako v dobe ladovej.
Osobne nie,len cez pokec alebo keď si píšeme maili a ty ho poznáš a este prečo sa pýtaš?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK
L34 zastávka Štadlerovo nábrežie spoj 15.31 odchod S NÁSKOKOM 2 min.
L1:1523, 1520
L2+8: 026AV, 485AI/1522
L3+9: 1005, 516AI
L6: 1524, 1514
L7: 1505
L22: 695AR
L34: 813AF, 028AG/877AF
L51: 630AS
L55: 649BU
L98: 091AG