Dobrá otázka. Odpoveď za mňa je že chceli ľudí zaslepit stvormi dverami, čiže 30Tr za 15Tr. Potom však zistili, že predsa klbaky treba, ale fondy umožnili len 3+1 sólo. A preto ich nie je viac. Nasadzovanie je vraj na najvyťaženejšie spoje, čo možno ráno sedí, ale ty ako cestujúci len kukáš ako puk, že rovnako ako kĺb príde sólo na ďalšom spojí linky 1, čiže nechápeš. A ani ja.
Pozdravujem, nájde sa niekto ochotný vysvetliť mne, miestne neznalému spôsob akým sa dopracovalo pri obnove tbusov k tak nízkemu počtu kĺbakov? Je súčasné nasadzovanie systémové alebo skôr náhodné a aká je reálna potreba kĺbakov, skrátka čo najviac zaujímavosti o kĺbových tbusoch v BB. Kľudne aj súkromne, mimo vlákno. Ďakujem
Tuším, že Transdata. Ono sa v podstate nič nemení, len pribúda možnosť platiť kartou a virtuálny doklad. A bez toho aby sa to aktualizovalo fyzicky to nešlo. Sú to len zlepšenia pre užívateľa, dokým sa neprejde na IDS. A prechod na IDS by mal byť v prvom rade v záujme mesta dopravca to len tak neurobí. Pri súčasných problémoch v IDS sa tej nevôli ale ani nečudujem. Pri správnom naladení SW by nemal byť žiadny problém s kompatibilitou.
Akože zároveň meniť systém a zároveň ho robiť nekompatibilný s regionálnou dopravou, to je Bystrica ako z učebnice. Som zvedavý či dopadnú lepšie ako IDSko. Vieme kto im to dodáva?
Najprv nech si kraj vyrieši ten bordel, porušovanie zákona a zodpovie sa pred OČTK za výpadky tržieb. Potom, a až potom, nech BB uvažuje vstúpiť. Ale nesmie to byť hovadina ako Brezno, kde 4 linky MHD sú dnes linka 400. No idiotina. Cestujúci z čísla vie veľké lobogo, neprehľadnosť kombinovaná s nefunkčnosťou.
Ak zavádza platbu kartou aj MHD BB, tak to je dobrá správa.
Každopádne si myslím, že by bolo vhodné, aby bola do IDS zapojená aj bystrická MHD, takže ak sa tak stane, budú sa kredity prevádzať znova.
Zaujímalo by ma, prečo BB MHD nie je zaintegrované, resp. či je to vina mesta, alebo kraja.
To bude možné aj v novom systéme. Kreditnou kartou je možné už 2 roky platiť na MHD vo Zvolene. Ty si asi nemal skúsenosť s registráciou a prácou s IDS BBSK, že? SAD ZV navrhovala použitie tohto systému a strojčekov aj pre IDS, ale o tom vtedy na kraji nechceli ani počuť. Práve preto, že je to prežitok, sa karty aktualizujú. Nutnosť mať kartu v plastovej podobe je naozaj nutné už len v autobuse. Pribudne možnosť mať súčasnú kartu v mobile, dobíjať online, platiť bankomatovou kartou ako identifikátorom, kúpiť lístok vopred a oraziť už len QR kód. SAD ZV si v podstate vytvára akési zákaznícke kontá a odpustila si mravenčiu prácu s nahrávaním fotografií online. Proste prídeš, pani ti orazi kartičku, odfotí a môžeš si všetko dat do online formy. Cele to trvá asi minútu.
Možnosť platit akoukoľvek platobnou kartou považujem rozhodne za menej komplikovaný systém ako rôzne dobíjacie elektronické kartičky dopravcov. Tie patria do 90-tych rokov, nie do súčasnosti.
Nie, jedná sa o iný systém. SAD ZV má už vytvorený aj vlastný E-Shop. Ľudí tam ženú, lebo plánujú urobiť aj elektronické karty a nevytvárali komplikovaný systém ako kraj. Vzhľadom na nezhody dopravcu s krajom by som očakával, že IDS sa ešte dlho obávať nemusíme. To by niekto na meste musel byt iniciatívny.
Daak