Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milanko79 #55341:
Súhlasím s tým, že netreba všetko vracať do pôvodného stavu. Mestské Karosy SAD ZV sú výnimočné tým, že zasahovali do pravidelnej premávky aj v pokročilom 21. storočí - a to nejde celkom dobre pripomínať stavom z roku 1988. Obzvlášť, keď originálov je dochovaných dosť už v ČR.
Reakcia na: BB-Schuhu #55340:
V tom 2014 bola 595BC krásna, dokonca vedela ísť aj vlastnou silou no v roku 2018 sa ukázali jej fotky na Instagrame a tam vyzerala byť v biednom stave a nekompletná. ZV-647BC po odstavení v BB (2010) bola v roku 2014 prevezená do Žiaru a tam jazdila asi do jesene 2016 a aj v 2018 vyzerala veľmi slušne. Za mňa naj kandidát 247AM- je to najstaršia prevádzkovaná 700vka vôbec, žiadna nevydržala viac. Kľudne by som ju nechal v tomto stave, nebola by treba ani žiadna oprava, vyzerá fajn. Myslím že by bolo dobré zachovať aj takýto "bastel" keďže veteranisti o to záujem nemajú a zaslúžila by si to. Tieto bastle doslova zachraňovali MHD Zvolen po dobu 10 rokov aj keď Citelisy vypovedali službu
Reakcia na: milanko79 #55339:
Znie to zaujímavo. ZV-595BC sa ukázala ako statická expozícia v novembri 2014 v historickom centre, na imhd je aj fotka:
https://imhd.sk/bb/galeria-media/127829/ZV-595BC-ako-upútavka-na-výstavu?ghv=6885&ref=bb%2Fvozidlo%2F6885%2FKarosa-B-731-a-732-ZV-ZV-595BC
O ZV-647BC som netušil, že tento voz ešte fyzicky existuje. A pokiaľ ide o ZV-247AM, popravde si neviem predstaviť, že by plynofikovaný voz po GO s čelami 950 vrátili do pôvodného stavu, i keď nič nie je nemožné.
Každopádne, akákoľvek snaha o uchovanie historického autobusu bude veľmi vítaná.
Info zo SADky: Jeden z týchto troch by mal byť historičák ZV-595BC, ZV-647BC, ZV-247AM. Pôvodne sa zamýšlala ZV-595BC no pravdepodobne je v dosť zlom stave, ZV-647BC je síce kompletná ale typ .166x bol málo prevádzkovaný a najhorúcejší kandidát je ZV-247AM. Celý čas prevádzkovaná v SAD ZV, najstaršia a stále v premávke. Prerábala by sa do pôvodného stavu.
Reakcia na: jana21 #55336:
Mne to zobrazuje v poriadku oba smery. Problem je len v tom, ze pri niektorych kombinaciach (aj 21+22) nie su opacne smery vedla seba, ale pod sebou. Vedla seba su tie iste smery, ale jeden je trasa linky 21, druhy trasa linky 22 a podla toho su v tom spolocnom CP aj smerove poznamky (napr. S Ide len po zastávku Sládkovičova na spoločnom úseku.)
Este poznámka k cest.poriadku v BB ... keď zadám osve linku 21 a osve 22, opačné smery vidieť, sú v poriadku
Máte chybne cestovný poriadok v BB č.21+22, pretože jeden smer ja OK a opačný smer chybný, nefunguje! Prosím napraviť!!
takže v BB je už plná premávka, vyškrtali spoje na 21 na meste a majú vystaráno....žeby sa riešilo komplexne spojenie 21+455, to nie. A vozy #3201 až 3203 len potvrdzujú plytvanie verejnými zdrojmi za súčasnej situácie, kedy už dávno mali jazdiť do Rakytoviec, Podlavíc či Iliaša.
Legenda (Karosa) v BA MHD ide do múzea ... https://streamable.com/l7xsah
Reakcia na: PeterBB #55329:
Mýtna jednotka.
Reakcia na: x0001 #55328:
Ako som už písal, mestský dopravný podnik v ktorom je väčšinovým akcionárom jeho v podstate konkurenčná spoločnosť ja najväčší omyl aký vôbec mohol vzniknúť. To čo mesto dlhodobo už roky rokúce predvádza s MHD nie je snaha o jej skvalitnenie ale len spôsob ako naplniť vrecká predstavenstvu SAD ZV.
Reakcia na: PeterBB #55329:
Nebude to mýtna jednotka
https://ibb.co/DwWSj6q

To zariadenie so zelenou kontrolkou vpredu pod sklom je načo?
Reakcia na: Tom_BB #55326:
Tie novšie vozy B952E sa museli predať SAD ZV, keďže SAD sa stal väčšinovým vlastníkom a tak povediac si "predali" vtedy nové vozy sami sebe a do DP dali haraburdy. To nieje o základnej logike, ale o akcionárovi.
Reakcia na: x0001 #55325:
Očividne vôbec nie si v téme a nevieš o čom je reč.

DPMBB mal k dispozícií oveľa novšie vozy ako tie hnilé šroty ktoré si nakoniec ako posledné nechal. Ak by v podniku fungovala základná logika tak najnovšie/najlepšie B952E by si podnik nechal a nepredal ich. Realita je však úplne opačná a SAD ZV si z DPMBB kde je väčšinovým vlastníkom akcií (toto fakt nechápem ako mohlo mesto dopustiť) urobil dojazdiareň pre svoje šrotové vozy súce na vyradenie. Zmena príde až cez leto keď sa vyradia Citelisi vo zvolene a väčšina z nich skončí v BB. To bude umieráčik pre väčšinu B952E.
Reakcia na: milanko79 #55324:
"neschopnosť pokryť si zálohy v réžii vlastných vozov aj keď ich majú na vozovni ako nas*aných"

Trolejbusov áno, no keď majú vodičov bez papierov (zatiaľ), potrebujú aj autobusy
Reakcia na: draxter #55321:
Tie baterkáče sú pre mňa nepochopiteľné, je to čistá neschopnosť dopravcu a mesta niečo riešiť. Plne súhlasím s tým čo PIT hovorí vyššie, ja by som si tie baterkáče vedel predstaviť aj na krátkych PAL linkách (s predĺžením TB tratí) a celkovo takto obslúžiť mesto. Tento DP je však totálna paródia na dopravcu len v pár bodoch ktoré len dokazujú absurditu:
-6 rokov trvajúca GO na 1528 pre ktorú nie je využitie
-3 baterkové TB bez využitia
-neschopnosť pokryť si zálohy v réžii vlastných vozov aj keď ich majú na vozovni ako nas*aných
-predanie a zošrotovanie novších naftových vozov a roky jazdenia na 2 pojazdných šrotoch, ktoré sa už našťastie vyradili sami
-DP prevádzkujúci len TB nie je schopný odjazdiť výkony len na TB,vždy vypravený aspoň 1 nafťák
Nepoznám snáď žiadne väčšie mesto ktoré má takto zlú MHD ako BB. Nástup všetkými dverami, ktorý sa rieši snáď 20 rokov, žiadne štandardy...To akú zmluvu podpísalo mesto? Nežiadali nové autobusy ako je to normálne, keď montujú strojčeky do 12 ročných vrážd?

Toto mesto by potrebovalo silné politické vedenie a následne vyhodiť celú SAD Zvolen aj s Polónym. Potom sa môžu udiať nejaké zmeny.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.