Trolejbusovu dopravu realne moze vykonavat iba DPMBB, alebo ina firma na ktoru to DPMBB prevedie. Tam je sutaz cisto formalna. Pri autobusoch by to mohlo byt ine, ale ...
Aha, chyba že som to neodhalil hneď, účelové nastavenie súťaže je i pri autobusoch, pretože bystrické 18CNG Citelisy majú 148 cestujúcich a teda sú "strednekapacitné" Čiže to majú zmáknuté
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427118
"Verejný obstarávateľ pre Časť 2 predmetu zákazky požaduje, aby mestská hromadná doprava na území mesta Banská Bystrica bola zabezpečovaná nasledovnou kategóriou a počtom kusov autobusov:
•11 kusov malo -kapacitných autobusov, pričom malo –kapacitným autobusom sa rozumie vozidlo s celkovou kapacitou cestujúcich minimálne 78 a maximálne 99 cestujúcich (vrátane stojacich cestujúcich),
•31 kusov stredno -kapacitných autobusov, pričom stredno –kapacitným autobusom sa rozumie vozidlo s celkovou kapacitou cestujúcich minimálne 100 a maximálne 148 cestujúcich (vrátane stojacich cestujúcich),
•23 kusov veľko -kapacitných autobusov, pričom veľko –kapacitným autobusom sa rozumie vozidlo scelkovou kapacitou cestujúcich minimálne 149 cestujúcich (vrátane stojacich cestujúcich)."
Oni sú si aj vedomí čo požadujú? Definíciu stredno-kapacitného busu spĺňa iba 15 m voz či kĺbový Citelis/Urbanway, vysoko-kapacitné busy budú musieť byť buď SU 18, NB 18 (v patričnej konfigurácii) alebo niečo podobné. Som zvedavý, ako dlho im bude trvať kým tie súťažné podklady zmenia.
Nema. DPMBB ma SAD Zvolen. Keby patril mestu, tak sa nemusi hrat na verejnu sutaz. Ale aspon si mesto lepsie zadefinovalo podmienky na poskytovanie dat.
Rameno ZV-BR treba zrušiť. BB-ZV elektrické jednotky, konečne dupnúť na dvojkolajku Sliač - Radvaň a trojclanky presunúť napr. na TN-TO, alebo ZV-LC-RS.
Keďže za viac ako 14 rokov sa to napriek verejnému sľubu dopravcu nestalo (samozrejme, že už do zmluvy sa to nepremietlo) a MsÚ to stále nevadí, tak asi nikdy.
Z á p i s n i c a
z mimoriadneho zasadnutia Mestského zastupiteľstva, konaného
13. decembra 2005 v Banskej Bystrici
Mgr. Adrián Polóny- SAD Zvolen: situáciu v MHD treba riešiť minimálne z jedného aspektu, od roku 1996 sa počet prepravených obyvateľov mesta znížil o dve tretiny. Naša spoločnosť dala jasne najavo priority. Pôjde o zníženie cestovného na 14,- Sk. V ponuke navrhujeme zrušiť tarifné pásmo dva so zachovaním všetkých liniek, ktorých sa to týka. To preradenie by znamenalo zníženie cestovného z 18,- na 15,- Sk so všetkými dôsledkami, ktoré pre mesto z tohto plynú, to znamená nižšia dotácia. Naša ponuka obsahuje presnú sumu, ktorú by sme od mesta požadovali, a je to 31 mil. Sk. Dopravca musí počúvať potreby mesta a na toto budeme klásť dôraz. Čo sa týka prevádzkovania trolejbusov, mesto nemá vo vlastníctve trolejbusy. Bolo vypísané výberové konanie na prevádzkovateľa dopravy a nie prevádzkovateľa dopravy trolejbusov. Čo sa týka ekologického hľadiska, naša spoločnosť ponúka motory EURO 3 a následne EURO 4. Pri predchodcovi mi absentoval jeden moment, a to je obnova vozidlového parku. Pri súčasnom trende, ktorý je v meste B.Bystrica by došlo v technologickému krachu. Ďalej sa vyjadril k možnosti odkúpenia vozidiel vo výške odpisov. Tiež uviedol, že poskytnú pomoc pri dostavbe AS, finančne prispejú na túto dostavbu. Ak bude ich spoločnosť víťazom uvedomujú si dosah na zamestnanosť Zaručia mestu B.Bystrica úplnú kontrolu hospodárenia v rámci MHD B.Bystrica až po primárne zdroje. Ďalší dôležitý aspekt je taký, že bude umožnené NASTUPOVANIE VŠETKÝMI DVERMI do MHD. Jednoznačný príjem pre mesto B.Bystrica, ktorý vyplýva z našej ponuky je okamžitý a prejaví sa do 3- 4 mesiacov.
Vyhnať ľuďi z MHD sa im podarilo a ako ich chcú prilákať,tým že sa predlžuje jazdný čas?Sadnem idem,keď nie, idem autom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
"Verejný obstarávateľ pre Časť 2 predmetu zákazky požaduje, aby mestská hromadná doprava na území mesta Banská Bystrica bola zabezpečovaná nasledovnou kategóriou a počtom kusov autobusov:
•11 kusov malo -kapacitných autobusov, pričom malo –kapacitným autobusom sa rozumie vozidlo s celkovou kapacitou cestujúcich minimálne 78 a maximálne 99 cestujúcich (vrátane stojacich cestujúcich),
•31 kusov stredno -kapacitných autobusov, pričom stredno –kapacitným autobusom sa rozumie vozidlo s celkovou kapacitou cestujúcich minimálne 100 a maximálne 148 cestujúcich (vrátane stojacich cestujúcich),
•23 kusov veľko -kapacitných autobusov, pričom veľko –kapacitným autobusom sa rozumie vozidlo scelkovou kapacitou cestujúcich minimálne 149 cestujúcich (vrátane stojacich cestujúcich)."
Oni sú si aj vedomí čo požadujú? Definíciu stredno-kapacitného busu spĺňa iba 15 m voz či kĺbový Citelis/Urbanway, vysoko-kapacitné busy budú musieť byť buď SU 18, NB 18 (v patričnej konfigurácii) alebo niečo podobné. Som zvedavý, ako dlho im bude trvať kým tie súťažné podklady zmenia.