Ono by hlavne vôbec neuškodilo keby sa toto delenie okružných liniek na dva samostatné smery skončilo a celé to bolo jeden spoj od začiatku do konca. A potom ten skrátený spoj môže končiť kdekoľvek to je práve vhodné a ani sa nemusia vymýšlať "tarifné výnimky". Možno pred 200 rokmi to bolo kvôli IT systémom nutné deliť, ale dnes už rozhodne nie je.
PIT
Problémom nie je samotná virtuálna konečná použitá z prevádzkových dôvodov pri konštrukcii CP. Celý problém spočíva v tom, že v CP skutočne v tých prípadoch nie sú uvedené spoje medzi Bánošom cez Tatranskú po Rudohorskú, dolnú, a preto ten vodič konal de jure správne, keď cestujúcich vyložil na oficiálnej konečnej zastávke, keďže žiadne pokračujúce spoje v CP nie sú a niet tak na akých ani uplatniť to tarifné opatrenie o platnosti lístkov na nasledujúcom spoji až po zastávku Rudohorská, dolná. O tom, že je to nezmysel, je roky jasnému každému s výnimkou MsÚ a SAD ZV.
Lenže to je tak, keď MsÚ nie je schopný za 15 rokov upratať ani tých pár liniek MHD, ale primátor vypisuje listy kraju. Pritom stačí tak málo, doplniť spoje pre dokončenie rozvozu cestujúcich (čo ak väčšina prípadov spojov tak býva bežne roky realizovaná, náklady i tak vznikajú, keďže sa vozidlo aj tak reálne nemá kde otočiť a musí prejsť dookola cez sídlisko) - hlavne že sa niekto strašne potreboval realizovať poznámkou o tarifnom opatrení, akurát samozrejme ako všetko z dielne SAD ZV nedomyslel ani toto...
Keby sa silou mocou chcelo spoje ukončovať pred prejdením cez Tatranskú a Rudohorskú, tak by sa konečná zastávka Starohorská, pod Bánošom nahradila Starohorskou, otoč., kde by sa vozidlo otočilo a išlo rovno do garáže, avšak k čomu by to bolo, keď by tie spoje cestujúcich v podstate doviezli len na okraj sídliska...