Reakcia na: irizar #53982:
To je pravda, ale pri obnovovaní trolejbusov boli minimálne dve veci veľmi rozdielne:1. SAD ZV mal relatívne novú zmluvu na výkony MHD, čiže si nepotreboval veľmi pestovať dobré vzťahy s mestom. Tu naopak hrozí že čoskoro bude potrebovať novú zmluvu získať a vtedy ti naozaj nepomôže vojna s objednávateľom (preto napr. Slovak Lines pri nedávnom zavádzaní už zrušenej optimalizácie PAL v BSK šúchal nohami a v podstate BSK vychádzal v ústrety).
2. SAD ZV mal spojenca v podobe BBSK ktorý mu umožnil zavedenie napr. X liniek. To tu možné nie je, ak to dobré chápem, dopravcom končí nie len zmluva ale aj dopravné licencie, čiže nebudú proste mať na základe čoho jazdiť. Iste, mohli by sa inšpirovať DPMBB s jeho "nepravidelnou" kyvadlovou dopravou, lenže to nejde až tak ľahko keď jazdíš po dedinách každé dve hodiny (aj to náhodne). Navyše, DPMBB mal tieto výkony preplácané mestom, SAD ZV nebude po lazoch chodiť páliť peniaze len tak zadarmo.
Povaha situácie tiež bola iná. Pri trolejbusoch išlo mestu najmä o uspokojenie verejného záujmu obnoviť trolejbusy, nie o zbavenie sa SAD ZV (kyvadlovku chápem len ako trucpodnik). Preto sa eventuélne podarilo nájsť riešenie uspokojivé pre obe strany - pochybujem že mesto má pocit že to vtedy prehralo. Proste našli spôsob ako nasýtiť vlka bez zavraždenia ovce (trolejbusy jazdia, SAD ZV stále zarába). Tu žiadnu podobnu cestu von nevidím. Ak sa zmluvy s dopravcami budú považovať za neplatné, tak proste musí nasledovať tender, čo je pre SAD ZV obrovské riziko.

PDM.8.99
Takto to vyzerá, keď sa stretnú egocentrici hlavami proti sebe ako barani, t.j. Lunter jr. a Polóny jr.